listă cu produse care trebuiesc boicotate

Posted: 31 Mai 2010 by razvratit in atitudine, boicot, terorism

Mulţumită lui guardia, am primit o listă, care se găseşte pe acest site, a produselor care trebuiesc boicotate. Acestea aparţin fie unor evrei, fie unor persoane sau instituţii care sprijină statul evreiesc. Şi, cu siguranţă, şi crimele de acum doi ani din Gaza şi cele de azi dimineaţă.

Lista e destul de lungă şi de stufoasă, dar am să încerc, pe cât posibil să o organizez pe categorii si alfabetic, într-una din zilele astea.

Comentarii
  1. Vicus spune:

    BTW, companiile de care iti vorbeam au sefi evrei. Ca sa intelegi de unde e legatura cu ce ziceam eu si ce vorbeai tu. E drept, tot mai naspa filme fac.

  2. razvratit spune:

    auzi, mă, vicuse, tu scrii comentariile şi apoi îţi dai singur note???

    =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

    păi atunci să facem dreptate aici: scoatem punctarea comentariilor😛; oricum era inutilă.

  3. Vicus spune:

    Lasa-ma sa ghicesc, tu nu ai procesor Intel. Inseamna ca se misca blegomatos computerul tau. Eu nu pot renunta la iaurtul Tnuva din pacate. Si stiu ca e foarte evreiesc.

    • razvratit spune:

      am AMD şi din păcate ţin să te anunţ că se mişcă mai bine decât unul cu Intel. chiar cu mult mai bine.
      dar probabil pentru messenger şi HI5 e bun şi Intelul😛

      • Vicus spune:

        Zici ca iti merge HI5 misto si cu AMD. Normal. Incearca sa rulezi Intellij Idea 8. Sau Nuendo 4 cu neste pluginuri VST de la Waves sau de ce nu, cu iZotope Ozone, pe vreo 16 piste audio. Asta ca nu faci confuzie intre ce stim noi doi despre uneltele pe care le folosim…
        In rest baga mare cu teoria conspiratiei.

    • razvratit spune:

      iar dacă nu poţi renunţa la o zeamă de chimicale, să ai poftă.

      • Vicus spune:

        Completez:
        „Razvratite, unde vezi tu ca io ma numesc rocker? Ce e aia? Daca am Dream Theater si Guthrie Govan pe iPod momentan sunt rocker? Atunci da.
        Da, mi s-a casunat rau pe Eufrosin si mai nou si pe blogul tau. Diferenta este ca desi amandoi delirati intens, Eufrosin are si niste sclipiri de umor si mai stie in plus si sa lege niste fraze inteligibile. Sunt sigur ca ii pare rau dupa anii pierduti cu rockul, dupa anii in care a muncit in USA, dupa anii in care nu a avut pusca acasa, etc. Ma bucur oarecum malitios (eu fiind pe axa raului, dupa cum se subintelege) ca si-a risipit cei mai frumosi ani din viata cu ceva regretabil. Pentru ca nu imi place de el. Dar deloc. Sub nici o forma nu il conving sa isi schimbe ideile, la 40 si ceva de ani, foarte mici sanse. Si recunosc, mi se rupe total. Poate doar incerc sa inteleg care o fi declicul care transforma mintea oamenilor intr-o mixtura bizara de habotnicism, rasism, frustrare, teoria conspiratiei.
        Nici tu nu imi placi, deloc deloc. Si vazand care e treaba cu blogul tau, imi dau seama ca probabil singurul om mai diferit de mine cu exceptia ta, o fi Eufrosin. Suntem atat de diferiti, incat tind sa cred ca exista si alte fiinte inteligente (vorba vine) in afara de homo sapiens (asta fiind eu). Stiu ca tu esti ferm convins ca esti urmasul Dacilor, ma gandesc ca inca esti minor si nu ai terminat cu istoria. Daca tu iti poti urmari arborele genealogic mai departe de bunicul tau, sunt total socat. Ma gandesc ca inca nu ai aflat despre cei care au mai lasat niste ADN prin tara asta: romani, celti, cumani, pegenegi, tatari, mongoli (o, da), unguri, evrei, armeni, greci, si inca 1001 de neamuri. Toti astia foarte antisemiti, cum va dati voi seama ca strabunicul vostru nu a considerat vreo evreica roscata interesanta de dus in pat? De unde stii tu cat procentaj din tine e dac si cata mostenire genetica e Genghis-Han-based?
        Nu ca ar aparea ce spun eu aci, dar cam asta e parerea mea. Nu pot sa zic „hai noroc”, nu sunt total sigur ca norocul si invataturile biblice merg mana in mana.”

        • razvratit spune:

          „Iti raspund si aci, ca pe blogul lui Eufrosin e cenzura mare de la bunul Dumnezeu.”

          Unde ai văzut tu cenzură pe blogul lui Eufrosin la acest comentariu al tău??? Am impresia că eşti puţin dus şi cu pluta.

          Îţi recomand să citeşti blogurile tale hazoase, pline de umor, pe ăsta nu îl vei înţelege prea curând (mai trebuie să mănânci ceva mămăligă).

          Referitor la „Nu pot sa zic “hai noroc”, nu sunt total sigur ca norocul si invataturile biblice merg mana in mana.””, trecând peste lipsa de logică în afirmaţie, unde ai văzut la mine că m-aş da creştin?

          Repet, cu siguranţă că nu ai mai mult de 15 ani (chiar dacă trupul l-oi avea de 50, mintea ţi-a rămas cu mult în urmă), acesta fiind singurul motiv pentru care nu eşti în stare să citeşti ceea ce scrie pe un blog. Nu doar al meu.

          Şi ca să nu uit, dacă ţi s-a căşunat rău de tot să fii sănătos, dar continuarea aberării poate duce la interzicere (poţi s-o numeşti cenzură, eşti obişnuit cu aşa ceva în lumea ta).

          • Vicus spune:

            Is obisnuit cu cenzura pe blogul omului si e normal, doar e la el acasa. Fiecare face ce vrea.
            Da ma, am 15 ani, si sunt programator de 10. Corpul e de 31, e bine mersi. Mi-a placut intoarcerea ta, figura de stil cu corpul de 50, mintea de 15, elegant. M-am inselat, poti lega fraze inteligibile. Mea culpa.
            Treaba cu crestinatatea avea legatura cu celalalt baiet, nu cu tine.
            Pacat de gluma de autobaza cu mancatul mamaligii.
            Acestea fiind spuse, bine, nu te mai uita la Seinfeld, Curb Your Enthusiasm, nu te mai uita la filme facute de FOX, Viacom, HBO, Dreamworks, MGM, Warner. Ca sa iti completez lista de boicot, vezi ca si Meyer de la AMD e jew. Nu-i nimic, oricand poti folosi CPU de la Via. Ieftin.

            • razvratit spune:

              gluma de autobază e de bază (pentru cei care au nevoie de ea).

              încercările tale de a descoperi ce urmăresc eu dau întotdeauna greş. ca în orice poveste, banc, etc., mai ai dreptul la o încercare.

              ce legătură are un singur angajat cu restul companiei. îţi recomand pentru ultima dată (asta pentru că nu prea îmi place să cenzurez o parte din comentarii şi voi fi nevoit să îl „dezaprob” în întregime) să citeşti cu atenţie, încet, cuvânt cu cuvânt (nu din 5 în 10) tot ce scrie într-o însemnare.

              referitor la ce apare în acest blog: dacă ai fi învăţat ce înseamnă cuvântul blog, ai fi aflat că acesta este un fel de jurnal personal, în care scriu vrute şi nevrute. că mai sunt şi alţii care mai aruncă un ochi pe la mine, foarte bine. că sunt unora cărora nu le palce ce scriu aici… din ăştia vor fi mereu, dar exită un buton în partea de sus a ecranului, stânga sau dreapta, care are un X în mijloc; eşti liber să îl apeşi cât de repede poţi.

            • razvratit spune:

              acum am înţeles eu de ce nu înţelegi tu ce scriu eu aici: ai minte de injiner…

              • Vicus spune:

                O da, asta e nasol, mintea de injiner. Nu mai bine nu inventam noi toata povestea asta cu computerele?
                Tu esti ferm convins ca dezaprobarea mea vine din faptul ca nu as fi inteles articolul tau. Interesant. Deci eu nu inteleg cum e cu boicotul, dar sunt impotriva. Bai, sunt paradoxal.
                Hai, apas pa x. Le zic colegilor sa nu mai dea note. Ne-am amuzat destul azi. Scuze.

  4. […] crimele de acum doi ani din Gaza şi cele de azi dimineaţă. Lista e destul de lungă şi de […] Ultimele articole despre A Posted in Stiri Tags: boicotate, care, lista, produse, trebuiesc « ZEII ( fragment) Ce […]

Lasă un răspuns

