cântecele

Posted: 19 Iulie 2010 by razvratit in băşcăreală

Ştiu, nu am mai scris nimic pe aici de multă vreme. Adevărul e că s-au adunat aproape 1.000 de e-mail-uri care conţin tot soiul de informaţii care mai de care mai interesante despre ţara noastră şi lumea în care se gîseşte ea. Nu am timp să pun măcar legăturile pe blog. Mă bucură însă faptul că am văzut că alţii, precum saccsiv, au preluat metoda. Felicitări!

Aseară, însă, pe când mă dădeam pe net ca să mă răcoresc puţin, dădui peste neşte cântece superbe. Unele sunt mai vechiuţe, altele mai noi. Sper să vă placă. Şi, măcar la unii, să mişte acele lucruri care încă sunt în aceeaşi poziţie de când s-au născut.

ăsta are o mică blasfemie la un moment dat, când îl prezintă pe Muc cel Poc ca pe marele Ştefan cel Mare.

ăsta e o refacere a celui de sus, dar are alte poze interesante

Mai sunt multe pe acele pagini, dacă aveţi timp de peirdut, distracţie mare.

Comentarii
  1. guardia spune:

    hahaha
    primul e tare
    il pun si eu la mine.

Lasă un răspuns

