Adevărul nu mai face reclamă proiectului Roşia Montana

Posted: 30 Iulie 2010 by razvratit in atitudine, dreptate, naţionalitate, românia, Roşia Montana, terorism

Deşi abia acum am aflat că Adevărul făcea reclamă proiectului Roşia Montana, spre ruşinea mea, trebuie totuşi să îi felicit pe cei din fruntea trustului pentru decizia de a opri această măgărie.

Iată articolul scurt, dar cuprinzător, găsit pe pagina de media:

Adevărul Holding renunţă la publicitatea pentru Roşia Montana sau pentru evenimentele care promovează proiectul. Hotărârea a fost luată ieri de boardul grupului de presă.

Peter Imre director general Adevărul Holding, pentru paginademedia.ro: “Roşia Montana este un proiect controversat, cu care nu vrem să ne asociem. Este un proiect pe care eu îl cred profund imoral”.

Adevărul a avut în paginile sale machete pentru Roşia Montana. Chiar ieri, proiectul era promovat pe o pagină întreagă (vezi foto dedesubt). Ce se va întâmpla cu banii încasați pe aceste reclame?

“Vom returna toţi banii”, a spus Peter Imre.

Nu este prima dată când Adevărul refuză publicitate. În luna aprilie, Adevărul a renunţat la orice tip de reclame plătite de industria tutunului. La vremea respectivă, în presă se derula o campanie de prevenire a contrabandei cu ţigări, finanțată de British American Tobacco – BAT.“

Nu sunt un fan nici al ziarului, nici al patronului acestuia, ba chiar dinpotrivă, însă trebuie dat Cezarului ce este al Cezarului. Cu această faptă, Adevărul a pus o cărămidă la zidul încrederii mele în acest trust. Zid care este destul de mic… Să fi început conu’ Dinu să se teamă de cei proşti, da’ mulţi? Poate… Însă o parte dintre ei nu uită!

Despre Capital încă nu am auzit nimic referitor la campania de minţire a românilor pe care o desfăşura cu ceva timp în urmă.

Comentarii
  1. […] imbecilitate, ipocrizie, minciuni grosolane, naţionalitate, românia 0 Acum ceva timp am scris o însemnare în care mă întrebam dacă lui Riciu i-ar fi venit mintea la cap… Da de unde. Probabil că […]

  2. tudor spune:

    Stii si tu ca acea caramida este prea subtire ca sa poti cladi pe ea. Ma indoiesc ca meritul este a acestui Peter Imre. In orice caz, chiar nu ai de ce sa-l lauzi.

    • razvratit spune:

      ştiu. de aceea am şi lăsat să se înţeleagă că e vorba doar de o cărămidă…

      aşa cum i-am răspuns şi lui Cătălin, nu îl laud pe Imre, tocmai pentru că nu cred că e meritul lui. îmi pare rău că ai înţeles asta. eu doar am preluat un articol de pe paginademedia în care se scria despre Imre. eu chiar nu am pomenit nimic despre el în comentariul meu.

      eu mă întrebam despre ce o fi în mintea lui Riciu…

  3. catalin spune:

    Nu m-as mira ca la mijloc sa fie interesele noilor prietenii ale lui Peter Imre. Aceasta decizie nu este una bazata pe moralitate, sa fim seriosi. Dupa scandalurile cu amantele , plecarea subita din Philip Morris, nu mai spun de interzicerea reclamelor ce au legatura cu industria tigarilor (sub un semn mare de intrebare) acum vrea sa credem ca moralitatea lui mareata a dus la incheierea colaborarii cu Rosia Montana. Nu suntem chiar asa de naivi.

    • razvratit spune:

      sincer, nu cunosc dedesubturile legate de prietenii lui Imre. nu de Imre m-am mirat, ci de Riciu. am citit cam ce îi poate pielea lui Imre când s-au întâmplat mişcările din primăvară. cred că Imre e doar un căţeluş care face ce i se dictează. mă îndoiesc că are vreun cuvânt de spus.

      numai bine.

Lasă un răspuns

