adevăratul „brand“ al României

Posted: 1 August 2010 by razvratit in brand-ul României, băşcăreală, românia

Nu, nu am să vă arăt poze cu culturişti înfoindu-şi bicepşii. Am să vă arăt cam ce a vrut, de fapt, să sugereze noua marcă a României… aia prezentată în China (!!!) ca fiind originală… original de copiată, da.

Ca să scurtez ceea ce oricum nu am de zis, pentru că po(z)nele spun totul, am să dau drumul imaginilor. (voi mai comenta pe ici, pe colo, ca să nu vă plictisiţi şi să nu vă simţiţi singuri. sau ca la o expoziţie de artă abstractă la care te uiţi ca animalu’/animala în ţeavă pentru că nu înţelegi nimic şi nimeni nu se oboseşte să îţi explice ceea ce nu e de înţeles)

Iată adevărul despre „grădina Carpaţilor“ în varianta „liberă la mare… stau crăcită-n soare…“

Udrea scoate din preapuţa gândirii sale „brandul României“.

Acum, pentru cei/cele care nu ştiu ce ascunde frunza de 800.000 de iepuroi,  am să o dau la o parte şi am să vă arăt adevărata grădină a ţării… (cel puţin, aia pe care vă invită Urdea să o vizitaţi)

Nu mă întrebaţi ce înseamnă „tripulare“… Poza am găsit-o la http://4.bp.blogspot.com/_9x1gqeqYbjU/S9Z9ZN7H3dI/AAAAAAAAAKE/Hbeh6QprY9s/s1600/udrea.jpg. Poate că cei de acolo ştiu. (eu pot doar să îmi folosesc imaginaţia…)

Bun. Am să continui cu „modelul original“ al frunzei verzi. Este clar şi evident că nu se putea folosi tradiţionala frunză de stejar. Mesajul trimis celor îndrituiţi de a decide nu ar fi fost la fel de clar.

Citisem pe un blog că toată treaba asta cu frunza are o semnificaţie mult mai profundă (nu vă gândiţi la prostii, că nu e frumos) pentru tante Urdea. Cică ar fi legat de o chestiune mai veche, carear fi apărut în vremurile înfiripării idilei partidice… Şi atunci am dat un sărci pe gugăl şi am găsit minunăţia asta, care iegzplică totul. Se poate observa faptul că nu ni se prezintă frunza Urdei, pentru că încă nu se ştia cât va face şi cum va arăta (ne-a fost dezvăluită (doar frunza) la Shanghai, noua capitală a României). De aceea a scos-o Urdea de-abia acum (poza de mai sus)

Dacă aţi observat pe cine iubeşte (în taină…) Băsexu, vă rog să nu îi spuneţi şi Urdei. (Eu cred că motanul e de fapt prostănacul…) Se poate vedea şi cum nenea Băsexuu este protejat de mai multe „frunze“…

Şi, pentru că tot suntem la ora de distracţie, am găsit o altă poză. Să comentez nu am ce.  Spune mai multe decât ceea ce aş putea spune acum.

Şi când te gândeşti cu ce vervă ssscuipă (mai nou, de când a sssscăpat de trac) toate cuvânturile prin parlamentul mUE-i… Ssssssă trăiesssssti bine şi cât mai multe ssssssuccessssssuri! (s-ul prelung se pronunţă cu limba-ntre dinţi)

Comentarii
  1. agerstress spune:

    😀😀😀
    Tareeee!
    La imaginea idilica cu cei doi tapul e pe pozitie dar lipseste flacara violet…

    Iar s-ul prelung se pronunta cu „limba despicata…” Stiti voi cine o poseda in mod nativ…

    • razvratit spune:

      se poate pune şi o flacără violet, mov, roz-bombo, etc., la nevoie…😉

      dacă pronunţăm s-ul cu limba despicată nu va ieşi pelticeala la care mă refeream eu😀😉

      şi mie mi-a plăcut foarte mult acea imagine. cred că nuţi ar putea-o folosi ca tapet pe peretele din sufragerie, în locul răpirii din serai, sau a peisajului cu cerbi (că de restul nu îmi mai aduc aminte…)

  2. garduldefier spune:

    Esti oltean de-al meu?:)

  3. garduldefier spune:

    Un blog este o atitudine de lupta.Ai vazut in ce hal i-am isterizat cu un simplu articol,am un blog relativ mic,am cateva sute de oameni care intra zilnic.Nu trebuie sub nicio forma sa renuntam la lupta.Nu trebuie sa dam un pas inapoi in aceasta lupta care este foarte dura.Cu cat suntem mai multi,cu atat ei slabesc si adevarul nostru iese la suprafata.Tutuor ne este greu in aceste cumplite vremuri,cand am fost la Sfintia Sa Iustin Parvu,imi spunea:”Copile,traim cele mai tulburi vremi care le-a fost dat oamenilor sa le traiasca..”Tu trebuie sa te intaresti,prin ruga la Domnul,si sa continui cu blogul.Sa te informezi cat mai bine si sa publici articole cat mai multe ca sa deschidem ochii romanilor nostri.Lupta de acum se duce si in plan spiritual,si aici este greul cel mai mare.Maryirii neamului romanesc au mancat coaje de copaci in munti ca sa apere acesta tara cu arma in mana.Asa sa fim si noi,nimic sa nu ne infranga si sa fim ca niste stanci neclintite.Ramai in continuare pe acest blog si du lupta mai departe.Nu esti singur si faci parte din frontul de aparare al neamului romanesc.Daca se inchide un blog dam satisfactie dusmanului…sa ti minte acest lucru.Doamne Ajuta.

    • razvratit spune:

      ai dreptate şi tocmai asta spuneam în ultimul comentariu. nu am să renunţ să mai scriu. doar că, din păcate, nu cu aceeaşi vervă ca până acum. sper că, citind şi paginile despre ceea ce ne dorim noi, răzvrătiţii, vei înţelege. a, mai este şi acea propunere de pe 1 august, care nu a dus la niciun rezultat, lucru care m-a scârbit mult de tot.

      toate cele bune… şi mulţumesc de sfat.

  4. garduldefier spune:

    Ai niste chestii foarte haoioase pe acest blog:))Ma gandeam intr-o zi cum ne privesc stramosii nostri de sus din ceruri…din cauza noastra nici pe lumea cealalta n-au o bucurie…fiecare mare domnitor al acestei tari,spune:”Pentru ce am murit Doamne,cine sunt astia care traiesc acum in tara noastra,Romania?”Din granarul Europei,am ajuns groapa de gunoi a Europei.TRAGIC!!!Iti urez succes cu blogul si il voi urmari cu interes de acum inainte…

    • razvratit spune:

      hehehehehe!!!

      chiar mă gândeam zilele astea să îl agăţ în cui (blogul), pentru că, după părea mea tembelă, bat apa în piuă. şi de pomană!

      doar că azi dădui peste blogul tău, pentru că ai scris la Eufrosin, şi apoi am ajuns să văd cât de mult s-a extins Noua Dreaptă. şi m-am gândit că mai sunt şi alţii care care se zbat, cu mult mai mult folos ce-i drept, dar se zbat. se zbat pentru România noastră, pentru mojicii şi mojicele care o populează, chiar dacă mulţi şi multe dintre ei doar ca să dea peste nas „încălzirii globale“.

      despre cei care ne privesc sau nu, din punctul meu de vedere, s-au luptat, au trăit şi murit degeaba. ce folos că Ştefăniţă a pus cu botu’ pe labe pe toţi cei care au râvnit la Moldova lui? ce folos că Mihai a unit ţărişoarele? ce folos că Eminescu a făcut să curgă râuri de cerneală? ce folos că A.I. Cuza şi-a luat responsabilitatea MArii Uniri? Ce folos că un Carol I a lăsat moştenire unui popor străin sie o ditamai ţara… frumoasă şi bogată… şi mult râvnită de toată lumea? Ce folos că Zelea Codreanu şi toţi tovarăşii lui (ale căror nume nu le cunosc) şi-au dat viaţa pentru apărarea neamului? ce folos că Antonescu a făcut greşeli pentru că a încercat să împace şi capra şi varza? ce folos că atâţia oameni de stat din perioada carageliană şi ante-războaie (cum ar fi un Titulescu) au dat piept cu marile puteri pentru a-şi apăra neamul? ce folos că ne-a chinuit Ceauşescu şi ne-a dat moştenire atâtea care acum se duc spre aceeaşi cazari şi pretini ai lor?

      pentru ca azi să se uite la tine ţiganizaţii şi ovreizaţii cu dispreţ? pentru ca azi românul să fie unul dintre cele mai dezbinate neamuri de pe pământ? pentru ca azi românul să se intereseze doar de propria burtă şi propriul portofel? pentru ca azi românul să fie mai râu ca o coajă de copac lăsată liberă în furtună?

      îţi mulţumesc pentru urările de bine şi îţi doresc acelaşi lucru. nu te întrista din cauza lătrătorilor pro-cazari; vor dispare cât de curând. nu ştiu dacă voi mai scrie multe. unii ar putea spune că m-a învins sistemul… adevărul e că nu, m-au învins românii. prin indiferenţa lor şi prin laşitatea lor. sunt destui care scriu, unii chiar la mai multe mâini, alţii cu mult mai bine ca mine. eu voi mai scrie doar din când în când…

      toate cele bune.

  5. antiignorantu spune:

    este greu sa iasa sindicatele cu PLANCARDE unde sa ceara impozitarea averilor cu 30 % temporar ? nu este greu dar BOR – ul si PARLAMENTUL nu doresc asa ceva si RAD de voi cum va STOARCETI pe FORUMURI CREIERII – STIU CE SPUN – RAD DE VOI !!! BOR are o avere de peste 3 miliarde euro dar ei au sprijinit oameni in politica care au PRIETENI cu averi in total de peste 30 Miliarde euro … deci ca sa vedeti cine este MAFIA din BOR !!!

Lasă un răspuns

