din nou bance

Posted: 18 August 2010 by razvratit in bance

Bursa este un mod de a lua banii oamenilor care se cred destepti. Pentru prosti se foloseste Loto.

Prin ce se deosebeşte un investitor de speculant? Speculantul cumpără ieftin şi vinde la un preţ mai ridicat.. Investitorul cumpără scump şi nu poate vinde.

– În ce moment într-o dispută ia naştere adevărul?
– Atunci cînd în dispută se implică şeful!

Un milionar american îşi aminteşte cum a devenit el milionar:
– Cînd am fost băiat, am venit în America . În buzunar nu am avut decît 2 cenţi. Am cumpărat 2 mere murdare, le-am spălat, şi le-am vîndut cu 4 cenţi fiecare. Apoi am cumpărat pe aceşti bani 4 mere, şi Le-am vîndut cu 8 cenţi fiecare….
– Şi ce-a urmat după aceasta?
– După aceasta a murit mătuşa mea şi mi-a lăsat o avere de 1 milion de dolari.

Tiganca: Valeu, tigane!… E un paianjen pe perete!…
Tiganu’: Da’ ce-ai vrea, fa, sa fie?!?…. Un Rembrandt?!?….

Doua blonde la o receptie simandicoasa, dupa ce au defilat pe la bufet una-i spune celeilalte:
„Draga, hai sa plecam! Vinul cica e vechi, icrele sunt negre!”

10 femei asteptau la poarta raiului.
– Cine si-a inselat barbatul sa faca un pas in fata, zice Dumnezeu.
9 femei fac un pas in fata, doar una ramane pe loc.
– Sefu, intreaba un inger, cu surda ce facem?

Un pitic tot sarea in fata tejghelei unui bar si striga:
– Vreau si eu un suc! Vreau si eu un suc!! dar nu reusea sa vada peste tejghea….. Tot sare el asa degeaba pana cand se enerveaza ingrozitor si se duce in spatele barului.
Acolo era alt pitic care sarea:
– Cola sau Fanta? Cola sau Fanta?

In fata unei biserici ortodoxe erau doi cersetori. Unul zicea: „Ajutati un biet crestin sarac!” si lumea ii dadea bani.
Celalalt zicea: „Ajutati un biet evreu sarman!” Lumea, evident, nu-i dadea nimic. Ba din contra – ii dadea mai multi bani crestinului. Dupa cateva saptamani, o femeie miloasa care iesea din biserica se duce la evreu si-i spune: „Ma evreule, tu nu vezi ca aici nu-ti da nimeni nimic? Du-te acolo, la tine, la sinagoga, poate te miluieste cineva!”
Dupa plecarea femeii, evreul se uita lung dupa ea, se intoarce spre crestin si-i zice: „Auzi, ma Itic, s-a gasit proasta asta sa ne invete pe noi sa facem afaceri.”

Anunt intr-o cantina pentru studenti:
„Stimati studenti! Nu aruncati mancarea pe podea, trei caini au murit deja”.

O taxatoare se apropie intr-un autobuz de un tip:
– Domnule, banii pentru calatorie.
Tipul, cam beat, deschizand buzunarul:
– Pune aici!

Ce trebuie aratat unei femei care conduce 7 ani fara accident?
– Viteza a doua.

Lasă un răspuns

