către francmasonerie

Posted: 16 Septembrie 2010 by razvratit in atitudine, boicot, conspiraţii, ipocrizie, libertate, masonerie, naţionalitate, românia

Buuuuuuunnnnnn!!!! Iată că în seara asta, în loc să îmi văd de treaba mea, am fost „invitat“ (şi de multe ori chiar îmi place să „cad în plasă“) să citesc aberaţiile unor aberanţi. Fiind om curios din fire şi bine dotat cu răbdare, nu m-am dat în lături (nici alea de porci) să citesc o oarecare parte din tâmpeniile tâmpiţilor (până la urmă, totuşi, răbdarea a avut o terminare). Dacă ar fi scris în româneşte, dacă zgârciţii ar fi plătit vreun traducător sau corector să le revizuiască materialul, cu siguranţă aş fi avut răbdare până la sfârşit. Dar aşa… mă dureau ochii de stâlcismul citit.

Aşa că… m-am rezumat la a comenta atât cât am putut să citresc. A, unde am citit? Pe un căcat de site. http://www.rleuropa.ro/elementele-lojii-masonice/ Nu e musai să intraţi, decât dacă vreţi să le faceţi trafic sau să verificaţi cele scrise de mine aici. Mă îndoiesc că distruşii ăia ar fi în stare să accepte asemena comentariu, chiar dacă asta se poate numi manipulare inversă…😀

Deci, iată cum arată comentariul meu, aşa cum a fost el copiat şi pus în acestă pagină:

deşi nu mă aştept ca acest comentariu să fie aprobat, totuşţi mă încăpăţânez să scriu:

– învaţă să scrii româneşte.
– misterul nu este unul dintre cele mai minunate lucruri pe care le putem trăi.
– o fiinţă care şti e totul şi nu se mai minunează de nimic este o fiinţă înţeleaptă. vopi aveţi nevoie tocmai de proştii/proastele care se vor minuna constant de idioţeniile pe care le inventaţi. fiinţa care nu se mai minunează de nimic este o fiinţă liberă, care nu poate fi manipulată de voi aşa cum vă doriţi. acel tip de fiinţe este destul de rar, însă sper că acest lucru se va schimba foarte curând.
– pitagora şi ceillaţi „savanţi“ pe care îi băgaţi pe gât lumii sunt doar nişte sclavi care enunţă acele teorii pe care voi le consideraţi suficiente pentruprostime. adevăraţii savanţi au fost îngropaţi, iar descoperirile lor aşişderea.
– mă, şi dacă curul meu băşit de puturos stă de la sud-vest spre nord-centru şi se uită la căcăatu vostru de simbol, tot pe direcţia de care ziiceţi voi este aşezat căcatul vostru de simbol???

m-aş mira….
– hai că cu asta m-ai spart… „ este la fel de adânc,… cum dracu zici?… precum centrul pământului şi atinge chiar înălţimile sferei cereşti“…

bă, idioţilor, voi citiţi ceea ce scrieţi??? păi dacă e adânc, cum pana calului în vârful dealului mai atinge înălţimile??? cum vă lăudaţi voi culegile lu’ p’tagora şi alţii şi vă afirmaţi în faţa prostimii cu asemenea afirmaţii??? a, voi vă daţi mari secretoşi, care, marămite, dezvăluie coapsa vreunei sifilitice, dar de fapt dezvăluie vâna demult folosită ca coardă de arc a vreunui bou credul….
– acu, na, sunt io mai prost, sau, mai sărac cu duhul…, adică voi aveţi nevoie, cum naiba de la fel cu religioşii, de „adevăraţi credincioşi“…. pardon de limbă greşită…. adepţi, mă…
– aha, deci comentariul ăsta ar trebui să apară, întrucât: „bunavointa unui mason nu ar trebui sa aiba limite, decat poate in ceea ce priveste discretia“… m-aş mira….
– bă, iară…. aia cu frumuseţea pentru a idealiza… cu alte cuvinte: frumuseţea pentru proştii care plătesc curvele!!! chiar dacă sunt trecute de 70 de ani….
– bă, voi citiţi (vă întreb din nou) ceea ce scrieţi??? ce căcăat aveţi voi treabă cu corintienii, cu dorienii şi cu ionienii?????? sunt sigur mie-n sută că habar nu aveţi cine erau aceştia.
– ca închiere, vă spun că mi s-a acrit să mai citesc aberaţiile voastre fără sens care nu fac decât să dea apă la moară unor tembeli mai mari decât voi. vă recomand nişte pulicilină sau pizdicilină celor care duc lipsă şi o analizare mai realistă a momentului actual.

semnat:
sunteţi patetici

ps. chiar credeţi că ne veţi înfrânge??? hahahahahhahahahahahah!!!!!

Lasă un răspuns

