Roşia Montana, Bucureşti, Ministerul Culturii

Posted: 21 Septembrie 2010 by razvratit in ATENŢIE!!!, atitudine, dreptate, evenimente, libertate, naţionalitate, românia, Roşia Montana

Iată că am primit în această seară un mesaj îmbucurător de la Partidul Pentru Patrie:

„Dragi prieteni,

Un nou pericol pluteste asupra Muntilor Apuseni. O noua incercare de a impinge proiectul de la Rosia Montana in faza de executie. Exista indicii ca, la Ministerul Culturii, Comisia Nationala de Arheologie se pregateste sa hotarasca eliberarea unui nou certificat de descarcare de sarcina arheologica pentru masivul Carnic, de langa Rosia Montana, zona cea mai bogata in vestigii dacice si romane, dar si una din cele mai frumoase din punctul de vedere al peisajului.

Va chemam alaturi de noi
JOI 23 SEPTEMBRIE 2010, ORA 11,oo,
LA MINISTERUL CULTURII (LANGA MUZEU SATULUI),
sa protestam fata de pericolul acordarii unui nou certificat de descarcare de sarcina!

ROSIA MONTANA REZISTA !

TU CE FACI?

PARTIDUL „PENTRU PATRIE” – FUNDATIA „BUNA VESTIRE” – ASOCIATIA „CARPATII”
Tel. 0722749249 // 0731807061 //

e-mail: ppp1993@gmail.com

www.pentrupatrie.ro

Trebuie să fim acolo cât mai mulţi.

Citeşte şi dă mai departe.

Comentarii
  1. zamolxus spune:

    răzvrătit
    şi am uitat un lucru foarte important. asta ca să înţelegi ce fac nobilii cu banii lor mulţi, pentru cine nu trebuie. în 1918 pentru unire nobilimea română (naţionalistă) a plătit suma de bani imensă care s-a cerut pentru a ni se aproba unirea. crezi că s-a făcut gratis? cea mai mare sumă de bani a fost donată de familia mea. dacă nu se donau aceşti bani unirea nu ar fi avut loc şi nici România mare n-ar fi existat. ce e cert tu ai fi studiat la geografie ceva ca prin 1864, fără Ardeal şi fără alte teritorii din Basarabia sau Banat. deci dacă n-ar fi existat nobili români naţionalişti tu nu ai fi cunoscut harta României nici măcar aşa cum o şti tu acum, iar aici trebuie să-ţi atrag atenţia că fără naţionalişti nobili, România va deveni tot mai mică în continuare. vezi sudul Basarabiei şi apele maritime pînă la Nistru, Hotinul, Bucovina de nord, Calistra şi Durostor, care au fost cîştigate de Ucraina şi Bulgaria. fără nobili naţionalişti nu ajungi prea departe pentru că te mănîncă sfinţii pe drum. cînd tu vei înţelege lucrurile astea mai stăm de vorbă, dacă mai apuc. pînă atunci:
    numa’ bine şi mult succes!

    • razvratit spune:

      Zamolxus,

      nu te supăra pe mine: nu se spune „eşti greşit“. Asta e o traducere slabă din englezescul „you’re wrong“. În română se spune „gâdneşti greşit“, „crezi greşit“, etc. Este acelaşi lucru ca şi în engleză, doar ccă englezii scurtează expresia.

      Îmi adusei aminte de ceea ce spuneai referitor la î şi â. Mă îndoiesc că romanii spuneau Romînia Imperiului Roman de la Răsărit. Cel mai sigur îi spuneau Romania. Iar toată teoria ta referitoare la familia român, România s-a năruit. Romanii nu aveau cunm să denumească un teritoriu al lor (deşi erau neam de traci) folosind vorbirea unuia dintre neamurile pe care le-au supus (chiar şi parţial).

      Referitor la nobilime şi la necesitatea de a avea nobili. Gândeşti greşit. Nu este nevoie ca unii oameni să fie favorizaţi pe criteriul locului apariţiei lor în lume. Averea nu trebuie să fie a unor oameni, din motive pe care ori nu le înţelegi, ori nu vrei să le înţelegi. Am să îţi explic doar un singur aspect: dacă ai 200 de bogaţi, nu este mare problemă să îi manipulezi (iar tu afirmi că ai simţi-to pe pielea ta). Dacă averea aparţine unui grup de 20 de milioane, va fi foarte greu să manipulezi toată masa. Iar apoi, din acea masă de 20 de milioane, se vor găsi cu siguranţă mult mai mulţi naţionalişti decât se pot naşte într-un grup restrâns de 200 de oameni. Ca să nu mai spun de criteriul inteligenţă, care nu are nimic de a face cu locul de naştere al omului.

      Dacă tot te-ai dus afară şi crezi că nu ţi se mai poate închide gura, de ce nu o deschizi de acolo? scrie cărţi, scrie jurnale, scrie, scrie, scrie. Nu te opreşte nimeni, dar refuzi să o faci. Ceva nu miroase a bine.
      Naţionaliştii nu s-au temut de moarte. Nu s-au gândit nicio clipă pentu cine mor, aşa cum faci tu. Crede-mă că eşti patetic cu afirmaţiile astea anti-româniste.

      Părerea mea este că de fapt nu prea eşti aşa cum te desenezi. Nu am să mă lansez în calificative, deşi am avut imboldul ăsta. Deja ai avut impresia greşită că te-aş fi insultat cu ceva. Adevărul doare, ştiu, iar mulţi se plâng doar şi acuză că au fost acuzaţi.

      Nu am o părere foarte bună despre mine şi foarte proastă despre alţii. Nu mă consider cel mai cel, aşa cum faci tu. Ştiu că am multe de învăţat. Poate doresc să învăţ mai multe decât îţi poţi da tu vreodată seama. Consider doar că am un simţ al dreptăţii foarte greu de egalat de cineva, mai ales în zilele noastre.

      Îţi urez multă sănătate.

      • zamolxus spune:

        răzvrătit
        chiar şi probelma cu Rumîn şi Rumînia ai înţeles-o greşit. eşti superficial. de ex: eşti greşit în afirmaţii, nu gîndeşti greşit în afirmaţii. mai ai mult pînă vei avea ce să mă înveţi în limba română, iar despre istorie ce să mai vorbim, eşti şi mai departe.
        cu î din â eşti deasemenea greşit. e o hotărîre a masonilor, care la tine a prins. mai ales că o foloseşti şi aici pe blog. cine te obligă aici s.o foloseşti? nimeni. doar tu care crezi aiurea tot ce zboară. pînă şi academia a recunoscut că a fost luată din motive istorice (false de fapt). limba latină nu conţine î şi ă, ş sau ţ. pe lîngă faptul că le dai satisfacţie la masoni fără motiv, dar tu eşti convins că lupţi împotriva lor. e mai mult decît ciudat!
        aşa cum am constat ai rămas nesincer. tot nu ai răspuns ce anume lucrezi tu, asta aşa printre altele. averea mea a ajuns pe mîna ălora care tu vrei să creezi impresia că îi dezvălui, îi combaţi etc. numele lor e evrei nu cazari. cazarii pierd şi ei partida cu România, la fel ca şi românii.
        aprecierile, consideraţiile şi opiniile tale la adresa mea mă lasă rece. ţi-am spus că m-am ciocnit de destui ca tine. experienţa mea personală e a mea şi nu ştiu de ce ar trebui s-o împărtăşesc cu tine, iar de justificat nu cred că trebuie sau am de ce să justific faţă de tine. n-am făcut-o nici cu comuniştii.
        şi să nu mai spui că tu vrei capitalism sau afirmarea personalităţii, deoarece te minţi pe tine şi-i minţi şi pe alţii. capitalismul înseamnă proprietate privată. în afară de asta strămoşii mei se răsucesc în morminte cînd văd pentru cine au luptat. n-ai înţeles nici măcar problema cu harta României, sau refuzi s-o înţelegi. au luptat, au militat şi-au plătit cu bani şi cu viaţa pentru unii ca tine, care acum spune că nici nu e nevoie de ei şi de banii lor.
        fiecare primeşte în viaţă ce i se cuvine. îţi va veni şi ţie rîndul, nu-ţi fie frică.
        acum m-am convins cu cine am de-a face. pentru asta am şi insistat. habar n-ai ce vorbeşti, mai ales despre generaţia mea şi vremurile de atunci,. habar n-ai de istoria României şi a românilor.
        povestea de la raho spune totul de fapt. comportamentul tău a demonstrat-o cu vîrf şi-ndesat. n-ai răspuns la nici-o-ntrebare, dar tu joci cinstit iar ceilalţi trişează.
        ca tine am văzut mulţi în viaţa mea. se cheamă demagogie. una vrei şi alta spui sau faci.
        aici conversaţia noastră s-a încheiat. acum m-am convis pe deplin cu cine am de-a face. de fapt mi-am irosit şi prea mult timp cu tine degeaba, deoarece de la bun început am văzut că nu eşti în stare să identifici inamicii în schimb pui toate mesajele în aşteptare, cu toate că te pretinzi cinstit şi deschis.
        numa’ bine şi mult succes în viaţă fără nobili dar nu uita să munceşti şi tu cot la cot cu ceilalţi pentru alţii!

  2. zamolxus spune:

    răzvrătit
    cu toate că am zis că nu voi comenta aiurelile tale dar nu m-am putut abţine. te citez:
    „Avem nevoie de nobili? NU! NU AVEM NEVOIE DE NOBILI! PUNCT!

    Avem nevoie de oameni normali, care să se respecte unul pe celălalt, care să muncească umăr lângă umăr, care să nu se considere buricul pământului doar pentru că au avut norocul să apară în lume într-o familie cu ceva gologani în plus, obţinuţi prin cine îşi mai aminteşte ce manevre. Avem nevoie de OAMENI, fără catalogări, fără etichete, fără ştampile. De aia nu merge treaba cum trebuie, nu doar în România, ci în toată lumea. Pentru că există din ăştia ca tine care vor să stea şi să citească, educându-se chipurile, iar alţii să asude pentu ei. Pentru că, deşi suntem în secolul 21, încă ne mai ghidăm după mentalităţi vechi de secole. Pentru că ne dorim să ieşim în spaţiu, dr noi nu am făcut treaba cum trebuie nici aici, pe pământ. Pentru că dorim să arătăm că noi suntem mai tari decât universul. (de fapt mă refer la ceilalţi, eu unul nu doresc să arăt nimic nimănui)”
    nu e nevoie de nobili, să muncim umăr la umăr, oameni fără catalogări, fără etichete, fără ştampile, deci dezproprietăriţi, săraci şi debusolaţi.
    eu am muncit destul, nu am avut timp de citit. de citit mă ocup acum la bătrîneţe. apropos tu cu ce te ocupi de eşti aşa de sigur că tu munceşti şi alţii citesc? în afară de asta ai nevoie şi de intelectuali în societate. numai comuniştii nu aveau nevoie de ei. ei vroiau doar muncitori şi ţărani, pălmaşi, aşa cum vrei şi tu.
    ar fi bine dacă n-ai vrea să arăţi nimic nimănui, dar se pare că mie îmi arăţi că greşesc cu nobilii cu intelectualii cu redobîndirea proprietăţilor, cu munca, cu cititul, în general cam cu toate. adică pe scurt ceea ce vreau şi ceea ce gîndesc sînt total greşite. cred că ai o părere mult prea bună despre tine şi mult prea proastă despre ceilalţi. cred că ar fi bine să te mai gîndeşti, mai ales că asta tinde spre comunism şi totalitarism.
    acum mai făcut curios să ştiu cu ce te ocupi. deocamdată constat că cu scrisul şi cu politica, dar îi vrei pe alţii să muncească cot la cot, şi nu vrei intelectuali şi nici nobili. e o imagine interesantă! domnul Goma are o definiţie mai literară, ceva cu roşu, eu nu-mi aduc aminte, mai bine citeşte-l pe dînsul.
    nu nu joc poker şi nici alte jocuri de noroc. nu am avut timp pentru aşa ceva, şi în plus îi mulţumesc lu’ Dumnezeu că m-a ferit de asta.
    numa’ bine!

  3. zamolxus spune:

    răzvrătit
    am uitat să-ţi dau sursa din biblie. regi 1.

  4. zamolxus spune:

    răzvrătit
    m-am hotărît să-ţi transmit cîte ceva despre subiectul cu evreii sînt de mai multe categorii şi se bat între ei pe ascuns pentru supremaţie, din care cauză suferă toată lumea. primul război între iudei şi israeliţi a avut loc după moartea lui Solomon, acum 2925 de ani în 915-914 î.d.C. Jeroboam regele israeliţilor şi Abijah regele iudeilor şi nepotul lui Solomon. asta e menţionat şi-n biblie, numai că lumea tratează cu superficialitate biblia. în general lumea ştie cîte ceva din noul testament dar foarte puţin din vechiul testament. după Solomon regele iudeilor a rămas Rehoboam. fă şi tu o căutare cu numele pe care le-am pomenit aici. chiar wikipedia poate să te lămurească. e momentul istoric în care apare ruptura între iudei şi israeliţi, care nu se va mai vindeca niciodată. şi astăzi e deschisă şi supurează şi otrăveşte lumea cu puroiul ei.
    aici am să-ţi dau un exemplu contemporan şi te-aş ruga dacă înţelegi ce se întîmplă aici să-mi explici şi mie: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Politica/201507/Theodor-Paleologu-se-iubeste-cu-printesa-Danemarcei.html#comments_opener şi citeşte comentariul meu (eu sînt Zenobie) care se numeşte: Ban la ban şi păduche la păduche trage!
    numa’ bine!
    numa’ bine!

    • razvratit spune:

      hhmmm… ce să fie de înţeles?

      variante ar fi câteva:
      – se pregăteşte al nostru de coroană: a. la noi; b. la ei.
      – se doreşte sporirea averii paleologului… dar nu doar prin contopirea cu cea a danezei😉
      – se încearcă schimbarea CSAT-ului în ceasul a cincisprezecelea pentru a abandona rebuturile americacane şi pentru achiziţionarea unor Gripene, dar nu la oferta de acum câteva luni (chiar dacă Gripenele nu sunt daneze, ci suedeze)
      – dacă amândoi sunt din viţă cazară, atunci problema e rezolvată de la sine.

      Apropos, care e motivul pentru care ţii extraordinar de mult să mă aci să cred că evreii chiar sunt evrei şi că sunt atât de învrăjbiţi, etc.? Eşti cumva unul dintre ei?

      • zamolxus spune:

        răzvrătit
        doar faptul că am văzut clar că nu şti ce-i cu evreii, chiar dacă tu eşti unul dintre ei. mi-ai demonstrat deja acest lucru. pentru un luptător ca tine e nevoie să-i cunoşti, altfel ai pierdut bătălia de la început. nu ştiu de unde ai tras concluzia aia că aş fi unul dintre ei pentru că insist să-ţi clarifici realitatea cu care te lupţi?! dacă aşa gîndeşti nu ştiu dacă vei ajunge să-i înţelegi sau să înţelegi realitatea. după ce ai citit articolele mele la raho, crezi că o astfel de întrebare pe care mi-o pui mai are loc? eu mă îndoiesc deoarece denotă lipsa de logică din partea ta. oricum îţi răspund deşi cred că nu era nevoie de loc deoarece se subînţelegea de la sine. nu nu sînt. şi chiar dacă aş fi nebuloasa din capul tău tot nu s-ar clarifica. altceva te ajută să clarifici asta.
        acum am răbdare să-ţi explic cum e cu cazari, dar asta e şi ultima încercare deoarece se pare că am început să obosesc degeaba.
        cazari sînt doar o parte dintre ei. şi figurativ dacă foloseşti cuvîntul tot greşit e deoarece deoarece nu cazarii conduc lumea. ţi-am spus că teoria asta a fost scoasă de alţi evrei cu scop diversionist. la tine ex a prins. îmi pare rău că trebuie să-ţi spun. cei cazari în jocul cel mare de interese nu contează de loc. ceilalţi trei sînt importanţi. toţi trei lucrează acum la Romania, dar după cum vorbeşti nu cred că înţelegi deloc ce se întîmplă şi care e rolul şi implicaţia fiecăruia dintre cei trei. de fapt cred că nici nu şti sau nici n-ai înţeles din ce vorbesc eu care ar fi cei trei. pe scurt eşti un fel de don quijote care nu-şi cunoaşte adversarul. îmi pare rău să ţi-o spun dar cred că trebuia. pentru cultura ta personală sînt mai român decît tine şi decît mulţi români. provin dintr-o familie foarte veche nobiliară de români şi foarte naţionalişti. în afară de asta sînt un iubitor de adevăr. tu nu ai dat dovadă de la început de aşa ceva. secvenţa cu raho şi mesajul care n-ar fi apărut, care de fapt nu a existat deloc. motivul era altul. eşti un tip ascuns. din punctul ăsta de vedere nu-mi placi. prefer oamenii sinceri şi deschişi.
        de insistat insistam doar pentru că am văzut că ai nevoie de multe cunoştinţe în aventura pe care ţi-ai propus-o, dar constat că insistenţele mele nu sînt bine venite aşa că se pare c-o să-mi văd de treabă. şi-aşa am foarte mult de lucru, mai ales că la ce m-am angajat e muncă de sisif. cred că şti cine a fost sisif.
        numa’ bine!

        • razvratit spune:

          Zamolxus,

          reacţia ta nu mă miră. De fapt, nu eşti chiar atât de român pe cât pretinzi. (Oricum, nu ai cum să fii mai român decât mine DOAR pentru că „te tragi dintr-o familie de bogătaşi.)

          Încerc să înţeleg prima frază şi propoziţia următoare. Dacă sunt scrvise în viteză, te rog fii bun şi luminează-mă. Dacă sunt special scrise aşa, nu te aştepta să îţi răspund. Am să îţi spun doar, pentu că văd că introduci aiureli subtile, nu sunt evreu (sau aşa-pretins evreu).

          Văd că ai foarte mare încredere în Rahoveanu, de fapt, cred că eşti unul la fel ca alţii, doar că puţin mai citit. A existat un mesaj care nu a apărut şi despre care ţi-am mai spus. Tu preferi însă să îmi spui că nu a existat şi pentru asta mă acuzi că aş fi ascuns. Nu mă interesează prea mult acuzele tale, pentru că ştiu că sunt nefondate. Mă deranjează atitudinea şi pretenţiile tale de sfânt, dar de fapt îţi place să te dai mare şi să împroşti cu noroi.

          Am fost, sunt şi voi fi (chiar dacă asta mi-a adus, îmi aduce şi îmi va aduce cu siguranţă o grămadă de neajunsuri, despre care tu, un urmaş de nobil foarte român şi foarte naţionalist, nu ai cum să ştii) un om deschis şi cinstit. Nu îmi place minciuna, nu îmi plac hoţiile, nu îmi plac acele lucruri despre care tot sccriu pe aici. Sau, acum vei spune că sunt şi ipocrit.

          Văd că te încăpăţânezi să consideri că trebuie să îţi cunoşti duşmanul mai mult decât cred eu. Mie nu mi se pare atât de important să îl cunosc aşa de bine, pentu simplul motiv că tot nu am de unde să ştiu pe unde se ascunde. Tu poţi să îmi spui cine sunt cei din jurul tău şi cine nu? NU!
          A, că ai tu plăcerea, sadică, poate, de a-ţi burduşi mintea cu tot soiul de poveşti despre aceştia, este treaba ta. Pe mine mă lasă rece că sunt încă evrei sau sunt cazari cu toţii care pe tine te-au păcălit că încă mai sunt evrei. Pentru mine toţi sunt o apă şi-n pământ. Tu te blochezi în categorisiri inutile şi pierzi esenţa: distrugerea României. Să fii sănătos, cum de altfel chiar îţi doresc. Dar e treaba ta şi a celor care te ascultă, în această problemă, de blocajul minţilor voastre. Dacă tu consideri chestiunea asta ca fiind una de rimă importanţă iar eu sunt doar un ignorant care nu ştie mai nimic şi trebuie musai îndoctrinat, te anunţ că te înşeli.

          Aventura mea nu se rezumă doar la cazari, omule, ci la toţi cei care ne fac rău. Şi îţi mai dau un sfat: învaţă să nu mai crezi tot ce vezi în poze, filme, etc. Se pot falsifica mai uşor decât crezi matale.

          Îţi urez din nou multă sănătate şi viaţă lungă.

          Toate cele bune.

          • zamolxus spune:

            răzvrătit
            eşti greşit şi devi tot mai greşit. adică interpretezi cum vrei, tragi concluzii greşite şi aşa mai departe. despre originea mea de ex: noi avem documente de cca 600 de ani şi ştiu ce vorbesc. eu pot demonstra. tu poţi sau îţi cunoşti cumva arborele genealogic cel puţin 4 generaţii în urmă? ai luat-o ca o ofensă. eşti greşit.
            cu rahoveanu nu am discutat nimic din ce discut cu tine despre tine. cred că mă confunzi cu vreo ţaţă. dar îţi garantez că un asemenea mesaj nu a existat, deoarece el nu pune nimic în aşteptare. aşa cum faci tu. la el apar automat. iar în altă ordine de idei te rog spune-mi acum ce anume conţinea acel mesaj. ce anume îmi spusesei deja aşa cum pretindeai în să zicem al doilea mesaj.
            cu „cazarii” expresie te încăpăţînezi să insişti catalogîndu-i pe toţi evreii cu acest nume. ţi-am spus că e greşit, pe lîngă faptul că ai preluat ideea greşită că ei ar conduce lumea.
            m-ai înţeles greşit şi m-ai caracterizat greşit. eu n-am vrut altceva decît să îndrept micile tale percepţii greşite despre evrei, pe care crede-mă că le ai. pot afirma cu certitudine că nu cunoşti fenomenul evrei. dacă ai vizita mai frecvent site-ul lui Coja ai înţelege despre ce vorbesc, chiar dacă nu ţi cont de ce spun eu.
            din punct de vedere al cunoştinţelor nu ştiu cine de la cine ar trebui să înveţe?! eu de tine sau tu de la mine. oricum a doua e exclusă, deoarece se vede clar că tu nu vrei să înveţi de la nimeni. sfaturi ar fi trebuit să-ţi dau eu mai degrabă decît să primesc. ai nevoie de cca 50 de ani studiu îndîrjit ca să mă ajungi din urmă, în plus fără alte preocupări, aşa cum îmi spui mie că nu ai timp.
            de ce am făcut totul? simplu: pentru că am crezut că am cui să transmit din cunoştinţele mele, dar se pare că m-am înşelat.
            esenţele le pierzi tu nu eu, deoarece tratezi lucrurile superficial aşa cum chiar tu ai recunoscut-o. fără să cunoşti detaliile nu vei înţelege niciodată esenţa. în plus distrugerea României e un fenomen pe care l-am trăit mult mai mult decît tine pe viu.
            mulţumesc de urările de sănătate pentru că chiar am nevoie de ele şi numa’ bine!

            • razvratit spune:

              Zamolxus,

              fiecare interpretează cum vrea. tu faci acelaşi lucru, chiar dacă nu vrei să recunoşti asta. crezi că un arbore genealogic dovedeşte românismul cuiva? părerea mea e că nu. faptele dovedesc românismul acelei persoane. concluzia pe care o pot trage este că nu eşti român pentru simplul fapt că ai ales să pleci în loc să stai şi să lupţi pentru ţară. nu am luat nimic ca pe ofensă ci doar ca pe mândrie deşartă.

              dacă tu crezi că eu îmi umplu mintea cu mesajele care nu apar pe diverse bloguri, site-uri, etc., te înşeli. ţin minte doar că te contraziceam legat de unele afirmaţii de ale tale. de aceea ţi-am şi scris în al doilea că trebuie să te contrazic din nou. mie mi se pare destul de simplă logica; dacă tu ai nevoie de dovezi suplimentare, eu nu am de unde să ţi le mai dau. iar dacă tu mă consideri pe mine ca fiind ascuns pentru că nu mai ştiu ce scrvie în acel emsaj şi pentru că nu las mesajele la liber, eu nu am ce să fac. este interpretarea ta şi ai tot dreptul din lume la aşa ceva. eu nu am să spun că eşti greşit pentru asta.

              site-ul domnmului Coja îl voi vizita când voi găsi ceva timp. momentan nu mai am timp nici pentru amărâtul ăsta de blog. şi chiar dacă aş citi acolo ceva asemănător opiniilor tale, crede-mă că nu mă voi schimba, din acest punct de vedere.

              eu ţi-am spus de la bun început că îţi mulţumesc pentr informaţiile oferite, dar asta nu înseamnă că trebuie să fiu automat de acord cu ele. eu îmi doresc să îmi transmiţi cunoştinţele tale, pentru că le consider destul de vaste şi trecute printr-un filtru suficient de bun. dar dacă tu alegi să nu faci asta pentru că te-ai blocat în părerea mea despre cazari, este alegerea ta.

              eu rămân deschis şi receptiv tuturor părerilor. cei care sunt dispuşi să le transmită, nu au decât să scrie aici. însă le voi trece prin propriul filtru, fie el greşit, şi voi alege ceea ce consider eu că e bun.

              cam ăsta consider eu că este respectul pentru cealaltă persoană. iar ca să înveţi pe cineva e nevoie de respect, pentru că nu suntem într-un raport om-maşină.

              îţi mai spun încă o dată: dacă vrei să îmi împărtăşeşti din cunoştinţele tale, bine. dacă nu, eu nu pot decât să îţi mulţumesc pentru ceea ce mi-ai transmis deja şi ceea ce voi mai citi în viitor pe la Rahoveanu şi, eventual, pe alte bloguri pe unde vei mai scrie şi voi mai intra şi eu.

              multă sănătate şi să mai trăieşti o sută de ani, să mai putem dialoga.

              • zamolxus spune:

                răzvrătit
                fi liniştit că am trecut eu prin altele mai grele decît asta. asta e nimic de-a dreptul.
                la punctul cu plecatul meu am să-ţi răspund deşi nu aş fi vrut, pentru plecarea mea e problema mea nu a ta sau a altcuiva.
                pe scurt tu nu cunoşti istoria trecută a României, şi nici nu ţi cont de ce-ţi spun eu. deci am spus că sînt dintr-o familie veche (pe tine nu te interesează aşa ceva, din cauza asta nouă ne merge rău şi ne va merge în continuare), care a fost dezpropritărită de către comunişti, mai mult tata cere era proiectant de motorizate militare a fost dat afară ajungînd să spoiască pe mai nimica. eu am intrat în conflict cu ei şi am ajuns să fiu ameninţat cu moartea şi familia deasemeni. probabil că ţi-ar fi plăcut să nu mai fiu deloc, nu numai dezmoştenit. copilul la 3 ani dormea în fiacere seară în altă parte, la neamuri sau la prieteni de încredere. deci nu ştiu dacă se poate face mai mult. din punctul ăsta de vedere poţi citi la Paul Goma, destule lucruri interesante. eu nu scriu atît de bine ca el. deci dacă vrei să afli exact ce s-a petrecut înainte şi să vezi cine a avut curaj sau a dorit ceva pentru România. nu cred că ai ce să mă înveţi despre patriotism sau mîndrie deşartă.
                problema care se pune cu românii e mîncătoria şi invidia.
                atunci s-au bucurat că cei bogaţi au fost desproprietăriţi, dar nici nu au făcut nimic. au aşteptat tot ca noi foştii chiaburi să luăm poziţie şi să înfruntăm comunismul. e uşor să stai să te uiţi şi să te bucuri că tot alţii o păţesc.
                cele două episoade din istoria României nu se aseamănă deloc.
                deci tu compari greşit cele două momente: cel de după război cu cel de după revoluţie. e şi normal să nu cunoşti pentru că eşti cam tînăr pentru aşa ceva.
                am să mai insist odată cu cunoaşterea adversarului. dacă nu-ţi cunoşti adversarul, lupta e pierdută de la început. a confunda adversarul e totuna cu a nu-l cunoaşte. e obligatoriu să-l cunoşti dacă vrei să iei atitudine împotriva lui.
                problema românilor aşa cum am spus e una gravă de tot. mîncătoria şi invidia. trebuie să avem nobili? da trebuie să avem şi trebuie să-i apărăm cînd e nevoie. o ţară o cucereşti desproprietărind pe cei bogaţi. asta a făcut comunismul israelit de la Moscova, şi asta a făcut şi democraţia sefardă de la Washington, precum şi regalitatea aşchenază a Europei occidentale.
                în altă ordine de idei vorbeşti de mândrie deşartă?! pentru cine trebuia să rămîn să fiu exterminat? pentru românii care se bucurau că bine ne fac ce ne fac comuniştii că merităm. nu cred că merită să lupţi pentru aşa ceva.
                evreii de-aia cîştigă pentru că ei îşi respectă nobilii bogaţi şi atunci aceştia sînt obligaţi să lupte pentru neamul lor. la români asta e ceva imposibil de realizat. face parte din unitatea naţională.
                cînd te-am întrebat de băse la zidul plîngerii, vroiam doar să ştiu dacă i-ai văzut tichiuţa pe cap. dar astea la tine sînt detalii nesemnificative. în schimb întrebai retoric, dacă nu cumva eu sînt evreu.
                ai foarte multe de învăţat.
                succes şi numa’ bine!

                • razvratit spune:

                  Zamolxus,

                  afirmaţia „probabil că ţi-ar fi plăcut să nu mai fiu deloc, nu numai dezmoştenit“ o iau ca pe un afront, dar, fiind prima dată, te iert. a doua oară, îţi citeşti singur comentariul de câte ori vrei.

                  Mulţi au fost nedreptăţiţi de regim, dar nu au plecat toţi. Nu vreau să fi luptat şi murit pentru aceia care se bucură că moare şi capra vecinului sau numai a lui. Dar dacă erai îtnr-adevăr atât de român pe cât pretinzi, te-ai fi întors în ţară după pretinsa revoluţie. În fine, nu mai are sens să lungim vorba pe această temă. Părerile sunt deja formate şi, din păcate, împărţite.

                  Avem nevoie de nobili? NU! NU AVEM NEVOIE DE NOBILI! PUNCT!

                  Avem nevoie de oameni normali, care să se respecte unul pe celălalt, care să muncească umăr lângă umăr, care să nu se considere buricul pământului doar pentru că au avut norocul să apară în lume într-o familie cu ceva gologani în plus, obţinuţi prin cine îşi mai aminteşte ce manevre. Avem nevoie de OAMENI, fără catalogări, fără etichete, fără ştampile. De aia nu merge treaba cum trebuie, nu doar în România, ci în toată lumea. Pentru că există din ăştia ca tine care vor să stea şi să citească, educându-se chipurile, iar alţii să asude pentu ei. Pentru că, deşi suntem în secolul 21, încă ne mai ghidăm după mentalităţi vechi de secole. Pentru că ne dorim să ieşim în spaţiu, dr noi nu am făcut treaba cum trebuie nici aici, pe pământ. Pentru că dorim să arătăm că noi suntem mai tari decât universul. (de fapt mă refer la ceilalţi, eu unul nu doresc să arăt nimic nimănui)

                  Bănuiesc că dacă ai juca poker, de exemplu, şi cineva de lângă tine şi-ar ţine cărţile de aşa natură încât ai putea să i le vezi, nu i-ai atrage atenţia. Ei, eu asta fac. Nu mi-a plăcut niciodată să joc un joc şi să trişez. Dacă altora le place, să le fie de bine. Asta ţine de educaţia pe care ţi-ai făcut-o în timpul vieţii. Ţine de principii. De echitate. De egalitate. De dreptate. Ce crezi tu că ar fi aşa de important sau măreţ de ştiut despre cazari încât să merite efortul de a-ţi pierde timpul citind atât despre ei? Care e problema dacă eu îi bag pe toţi în aceeaşi oală? Oricum, observ că, din acest punct de vedere (şi te rog să iei aminte la ceea ce scriu şi să nu te mai dai mare cu presupunerile pentru dai pe lângă rău de tot), mai ai multe de învăţat. Pari o persoană, iarăşi, din acest punct de vedere, uşor de păcălit. Sau, este posibil să crezi ceea ce ai învăţat, citit, auzit tu, iar toate celelalte să le consideri falsuri. Din păcate, din acest punct de vedere, iarăşi, discuţia cu tine nu se mai poate continua. Văd că ţi-ai pus, din acest punct de vedere, nişte ochelari de cal foarte mari pe care refuzi să îi dai jos şi să vezi şi ce are celălalt de arătat. REPET, este alegerea ta. Dar te rog să încetezi să mă faci să cred aceleaşi lucruri.

                  Ţi-am spus să nu mai crezi chiar tot ce vezi în poze, în filme, etc. Eu scriu, eu citesc. Am impresia că ori citeşti pe sărite, ori te blochezi în ceva şi uiţi restul, ori nu înţelegi. Sau, chair mai grav, ignori ceea ce scriu afară de lucrurile care te interesează.

                  Ca încheiere, pentru că nu vreau să te mai ţin ocupat cu discuţia asta, care, REPET, mie îmi pare stearpă, dacă poţi să treci peste episodul cazari, perfect. Dacă nu, îţi mulţumesc din nou pentru informaţia oferită şi îţi urez multă sănătate.

                  Toate cele bune.

                  • zamolxus spune:

                    răzvrătit
                    ai multe de învăţat.
                    dacă m-aş fi întors în ţară?! păi tot ei sînt la putere. şi s-o iau de la capăt degeaba. în plus am impresia că după tine nu trebuie să existe nobili, deci nici nu mi se cuvenea să primesc înapoi averea. asta e gîndire comunistă. în acelaşi timp vrei să trăieşti în democraţie, dar fără nobili. succes!
                    de întors nu mă întorc din mai multe motive: prea bătrîn, prea obosit, prea bolnav, fără şanse să cîştig nimic. ei mă ştiu pe mine, eu îi ştiu pe ei. dacă aş deschide gura, mi-ar închide-o urgent. nu ai cum să înţelegi acest lucru, deoarece refuzi să-ţi cunoşti adversarul. nu-l cunoşti deloc. eu l-am gustat de la mică distanţă, după care gustul amar te scîrbeşte pentru o viaţă-ntreagă, mai ales cînd oamenii nu te susţin deloc.
                    am fost în ţară după revoluţie, dar prietenii îmi spuneau că va fi bine, eu le-am spus că nu adevărat şi că ăştia care sînt acum (atunci) la putere, ne vor mînca cu chiloţi cu tot, mai rău decît regimul lui ceaşcă. am acuzat din start regimul pentru mineriade, cu care mi-am mai bătut un cui la sicriu. au vrut să mă împuşte prin aprilie 90, înainte de alegeri. cînd am văzut că nici prietenii buni nu înţeleg nimic şi se lasă prostiţi, am înţeles că nu mai e nimic de făcut. mi-au împuşcat cunoscuţi după revoluţie, adevăraţi naţionalişti, care au încercat să-i înfrunte. oameni capabili din toate punctele de vedere. istoria a demonstrat pe deplin că partida e pierdută, deoarece lumea nu înţelege nimic.
                    în 1993 m-am întors din nou. atunci prietenii mi-au dat dreptate spunîndu-mi: nebunule ai avut perfectă dreptate. ce folos?! era prea tîrziu deja. ei se instalaseră bine de tot. nu mai puteau fi daţi la oparte. eu cînd îţi spun că trebuie să-ţi cunoşti adversarul, crede-mă că ştiu ce spun. fără să-l cunoşti n-ai nici-o şansă să cîştigi. pierzi lupta de la bun început.
                    o altă problemă e şi rămîne în continuare, mîncătoria şi invidia românului, chiar dacă nu-ţi convine. la astea se mai adaugă şi inerţia românului (vezi Labiş – Lupta cu inerţia), care se datorează rezistenţei lui la imposibil prin acceptarea la nesfîrşit a mizeriei, jugului greutăţilor şi sclaviei.
                    mi s-au propus multe, dar eu sînt prea bătrîn acum ca să mai fac ceva. doresc doar ca tinerii să înceapă ceva nou şi mai bun, şi sînt sigur că vor începe. reabilitarea trebuia să înceapă cu restituirea proprietăţilor. asta s-a întîrziat intenţionat, pentru că aşa cum am spus, banii înseamnă putere. a fost tot o manevră comunistă de tegiversare. acum proprietăţile au fost vîndute la preţuri de nimic din cauza sărăciei. puterea înseamnă bani. fără proprietăţi nu faci nimic deoarece nu vin banii care să susţină puterea, sau altfel spus ei s-au dus în buzunarul adversarului.
                    dacă banul ar fi intrat în buzunarul naţionaliştilor români, lucrurile s-ar fi schimbat total. lumea a ales în schimb democraţia şi liberalismul, adică au căzut în plasa prostirii diversioniste şi s-au îndepărtat de naţionaliştii adevăraţi, mai ales că mulţi dintre ei au fost tocaţi la propriu după revoluţie, nu numai politic şterşi din constelaţia partidelor.
                    cel mai mare inamic al evreilor sînt naţionaliştii. ei sînt singurii care pot face ceva cu adevărat, dar e nevoie şi de susţinerea oamenilor. aceasta nu va veni atîta timp cît invidia există, din cauza proprietăţilor, aşa cum şi tu o manifeşti deschis că nu trebuie să existe nobili.
                    cred că acum am fost ceva mai clar, iar dacă nu păcat! mai mult nu pot face pentru tine. aiurelile şi jignirile tale nu vreau să le discut. e inutil, atîta timp cît ţie ţi se pare că discuţia cu mine e stearpă, înseamnă că nici nu ai nevoie de ea deoarece nu e productivă din punctul tău de vedere. deci e inutil să mai continuăm în felul acesta.
                    treaba ta ce crezi despre cazari, dar tot greşit eşti. ei sînt doar unul din adversari şi nesemnificativi deoarece sînt de mai mică importanţă la ora asta decît celelalte forţe implicate, pe care trebuie să-ţi spun că nu le identifici deloc ci doar le bănuieşti, dar de la bănuieli la a cunoaşte e cale lungă.
                    eu îţi doresc succes oricum pentru că aşa cum ţi-am spus văd că vrei să lupţi, dar cine luptă singur războiul lui nu poate cîştiga cu ei.
                    numa’ bine!

  5. zamolxus spune:

    răzvtătit
    şi vezi şi comentariile mele la domnul Coja. acolo am ceva explicaţii mai bune despre evrei şi istoria lor şi ceva comentarii despre holocaust. semnez cu acelaşi pseudonim. cred că 10-12 articole în urmă nu mai mult. mai mult ca sigur că se va mai face mai multă lumină la tine cu diferitele grupări de evrei şi lupta ascunsă dintre ei. tot la domnul Coja e şi un articol al unui evreu despre acelaşi subiect. asta pentru că eu l-am rugat pe domnul Coja să publice aşa ceva, deoarece lumea cunoaşte foarte punţin aceste lucruri, iar cei tineri deloc.
    numa’ bine!

    • razvratit spune:

      Zamolxus, am citit ce ai scris la Eufrosin şi la Rahoveanu.

      Îţi mulţumesc pentru timpul acordat şi pentru noianul de informaţii oferite.

      Multă sănătate şi toate cele bune.

    • razvratit spune:

      Zamolxus, crede-mă că nu am avut timpul necesar să ajung şi pe la domnul Coja. Dar sper că într-una din zilele astea să ajung şi pe la dumealui.

      A, nu ai de ce să te scuzi pentru greşelile din comentarii. Să ajung să scriu eu la fel de corect ca tine, la vârsta ta…

  6. zamolxus spune:

    răzvrătit
    vezi că am mai lăsat nişte răspunsuri aici: http://eufrosin.wordpress.com/2010/09/30/ce-nu-a-putut-moscova-atunci-face-axa-washington-londra-tel-aviv-acum/#comment-7337 şi fi atent că am dat şi alte răspunsuri la alţi entuziaşti acolo care au întrebări şi nu ştiu de ce sau cum? am răspuns şi la raho.
    mulţumesc pentru sprecieri şi numa’ bine!

  7. zamolxus spune:

    răzvrătit
    nu am aflat dacă ai citit articolele mele la rahoveanu. zamolxus către neofiţi şi gîlceava cu academia. vroiam să cunosc părerea ta despre ce spun eu pe-acolo. sînt în dreapta sus primele.
    lectură plăcută şi numa’ bine!

  8. zamolxus spune:

    răzvrătit
    faci cum vrei dar trebuie văzute. aşa cum ţi-am spus vezi că ţin 3 ore deci nu sînt filmuleţe. eu le-am şi copiat pe disc. vezi că sînt 3 părţi, fiecare conţine cîte două episoade: 1-2, 3-4 şi 5-6.
    acum uite aici un post tare pentru ce e în România sau ce se întîmplă în România:
    http://bataiosu.wordpress.com/2010/08/12/basescu-trimite-romanii-la-moarte-din-loialitate-pentru-israel-basescuin-cazul-unui-conflict-iran-israel-romania-va-fi-un-partener-loial-al-nato-si-al-israelului-se-mai-indoieste-cineva-ca-am-avut/
    uită-te cu atenţie la poză. şi ascultă ce spune şimon perez
    numa’ bine!

    • razvratit spune:

      eu vreau să le văd, doar că nu am timp. sper însă să găsesc săptămâna asta, aşa cum am spus mai sus.
      despre chestia asta am scris si eu. cauta pe la mine si ai sa gasesti.
      e destul de veche ştirea…

      • zamolxus spune:

        răzvrătit
        eu spuneam să te uiţi la poza cu băse de acolo. te-ai uitat sau nu?
        iar mai jos e un discurs al lui şimon perez.
        numa’ bine!

        • razvratit spune:

          da, m-am uitat şi am auzit şi ce a spus Perez.

          • zamolxus spune:

            răzvrătit
            şi dacă te-ai uitat la poza cu băse, ai văzut ceva deosebit la ea sau nu?
            şi mai am o întrebare pentru tine în legătură cu mine: ai citit articolul meu la raho cu gîlceava înţeleptului cu academia? dar cuvîntul lui zamolxus către neofiţi? dacă le citeşti să-mi spui şi mie ce părere ai despre ce spun eu pe-acolo.
            numa’ bine!

            • razvratit spune:

              nu am remarcat nimic afară de un marinar beat chicotind la un cazar. dar am să mă uit cu mai multă atenţie şi îţi spun.

              materialele tale nu le-am citit în întregime, dar am să o fac cât de curând. am să îţi spun acolo, dacă este ok pentur tine, impresia mea.

              mulţumesc mult şi numai bine.

  9. zamolxus spune:

    răzvrătit
    uite am aici un exemplu de alt gen de manipulare cu care românii se confruntă. în plus citeşte comentariile mele la rahoveanu la articolul despre ţigani.

    nu ştiu dacă ştiai despre aşa ceva sau nu. deci consultă materialul.
    numa’ bine!

  10. zamolxus spune:

    răzvrătit
    chiar aşa e numele pe yootube: În interiorul frăţiei. e subtitrat în româneşte şi ţine cam 3 ore, deci sînt 6 episoade de cca juma’ de oră. trebuie multă atenţie deoarece e foarte condens. propoziţie de propoziţie. a şi produs scandal la BBC deoarece cei care l-au făcut se pare că l-au strecurat noaptea să nu se ştie. după a urmat circul cu restructurările şi concedierile. ai să vezi de ce?! prea multe detalii, care în general nu sînt cunoscute.
    numa’ bine şi sînt curios ce părere ai!

  11. zamolxus spune:

    răzvrătit
    vezi că e pe yootube. acolo e şi ceva despre asasinatul lui Roberto Calvi. sînt trei părţi fiecare avînd două episoade deci în total sînt 6.
    vizionare plăcută!

  12. zamolxus spune:

    răzvrătit
    ai urmărit scandalul cu Banca Vaticanului Credito Artigiano, spălarea de bani, Banca JP Morgan, Banca del Fucino şi Banca Italiei. şi dacă vezi vreo legătură cu Banca Ambroziano şi asasinarea lui Roberto Calvi. ai văzut documentarul BBC: În interiorul frăţiei. a fost şi-n limba română la tvr?
    numa’ bine!

  13. zamolxus spune:

    răzvrătit
    Paul Goma a fost şi este în continuare un militant împotriva minciunii în genral şi în particular al mafiei masonice comuniste. el îi cunoaşte mai bine decît oricine deoarece a suferit foarte mult din cauza lor şi ştie cu cine are de-aface. era şi normal să nu i se facă prea multă propagandă deoarece tot ei sînt la putere, deghizaţi sub diverse nume. lupu-şi schimbă păru’ dar năravu’ ba.
    nici Paul Goma nu se calmează. cred că numai cînd va închide ochii va înceta cu atacurile.
    numa’ bine!

  14. zamolxus spune:

    răzvrătit
    şi uite şi la domnul Ion Coja:
    http://www.ioncoja.ro/
    aici ai şi ceva comentarii de ale mele în cca ultimile 8 postări ale lui.
    lectură plăcută şi numa’ bine!

  15. zamolxus spune:

    răzvrătit
    vezi aici Paul Goma mai ales Jurnale şi Scrisuri:
    http://paulgoma.free.fr/
    totul de fapt. el săracu’ nu e prea cunoscut la noi.
    numa’ bine!

  16. zamolxus spune:

    răzvrătit
    poţi să-mi spui cum îţi vine mai uşor. nu mă deranjează nici cum. a doua singular chiar mă face să mă simt tînăr. nu ştiu dacă eşti pe lista de bloguri alui raho, deşi cred că el acum e cam cătrănit deoarece a avut ceva probleme pe subiectul că prea se dă cu politica de pămînt pe la el. vom vedea!
    numa’ bine!

    • razvratit spune:

      În cazul acesta, am să folosesc în continuare persoana a doua, singular.

      Nu, nu sunt în lista lui Rahoveanu de bloguri. Dacă va considera că merit să intru acolo, mă va introduce el.

      Păi, la ce politică se face la noi în România de către aşa-pretinşii politicieni, e şi normal să dea toată lumea cu ea de pământ. Până şi eu m-am băgat în troaca porcilor şi scroafelor, care mă feream de ea ca ceara de foc.

      Toate cele bune.

  17. zamolxus spune:

    răzvrătit
    misterul mi s-a lămurit dar nu mi s-a clarificat povestea cu cînd ţi-am spus atunci că nu cunoşti istoria dacă comentariul tău nu a apărut deci nu aveam cum să-ţi răspund la ceva care nu a existat, mai mult chiar să spun că nu te pricepi la istorie, fără să comunicăm deloc!
    eu sînt bucuros că unele probleme s-au lămurit. în general raho publică tot ce apare inclusiv atacuri şi discuţii mai puţin amicale sau chiar jignitoare. el nu cruţă nimic şi pe nimeni.
    spune-mi dacă citeşti site-urile lui Ion Coja şi Paul Goma?!
    numa’ bine!

    • razvratit spune:

      Habar n-am de ce Rahoveanu nu a publicat acel mesaj, sau dacă, chiar mai curios, poate s-a pierdut în reţea…

      Pe dl. Coja îl mai citeam pe Altermedia, dar nu ştiam că are şi un site propriu. Dacă nu te deranjează, poate îmi dai legătura. De Paul Goma am auzit, însă nu am avut, încă, acea curiozitate nebună care să mă facă să caut site-ul său. Dacă ai şi legătura către pagina acestuia, şi nu te deranjează prea tare, trimite-mi-o, mă voi uita să văd despre ce este vorba..

      Am o întrebare, dacă tot ai spus că eşti bătrân; eu sunt, probabil mult mai tânăr ca tine şi, învăţând că trebuie să respectăm pe cei în vârstă mă simt nevoit să îţi vorbesc cu „domnule“. Te deranjează sau preferi dialog la persoana a doua, singular?

      Mulţumesc.

  18. zamolxus spune:

    răzvrătit
    aşa e trebuia protestat. aş fi făcut-o şi eu dar sînt prea departe, prea bătrîn şi pe deasupra şi bolnav. nu cred că aş fi reuşit să fiu acolo oricum în 23 sep 2010. oricum mă bucur dacă aşa ceva a vut loc deoarece trebuia. chiar şi acolo la faţa locului ar trebui organizate proteste. dacă te ocupi de aşa ceva toată stima!
    numa’ bine!

    • razvratit spune:

      ştiu că eşti departe. dacă te simţi târnă în suflet, partea fizică e mai uşor de suportat. îmi pare rău că eşti bolnav, sper să te vindeci cât mai curând. apropos, ce anume? (poate pot da un sfat de ajutor)

      nu mă ocup personal de aşa ceva, doar am ajutat pe cei de la Partidul Pentru Patrie.

      numa’ bine şi ţie şi să te faci sănătos.

  19. zamolxus spune:

    răzvrătit
    deşi nu cunosc după acest nume cînd am mai comunicat (poate sub alt nume) aşa cum pretinzi la rahoveanu. nu am habar despre ce vorbeşti. poate dacă-mi spui cu ce nume aş fi în stare să recunosc ceva. pînă atunci rămîne de văzut.
    îmi place ce văd aici la tine, dar trebuie să recunosc că probleme de genul acesta (masoneia şi organizaţii şi societăţi secrete) sînt doar o mică parte din studiile mele de istorie. e adevărat că ţin cont şi de acest domeniu, deoarece face parte din istorie. şi acestea au rolul lor important în derularea istoriei, ca şi ceilalţi factori implicaţi cum ar fi: arheologia, religia, politica, biologia, migraţiile, etc
    aşa cum am spus sau răspuns la raho voi aprofunda cele prezente aici în următoarele săptămîni, mai ales că am o groază de comentarii şi păreri de prezentat la o serie de oameni care aşteaptă aşa ceva de la mine, şi aş spune de talie, deci acolo nivelul e absolut obligatoriu de nivel academic.
    numa’ bine şi aştept să mă lămureşti cînd şi sub ce nume ai comunicat cu mine!

    • razvratit spune:

      Zamolxus, nu aveai cum să înţelegi. pentru că, din nu ştiu ce motive, nu mi-a mai apărut primul comnetariu către tine scris la Rahoveanu. Iar în al doilea scriam ceva de genul „trebuie iar să te corectez“.

      Sincer, mă bucur să aud şi alt om să spună că este mulţumit cu ce a strâns el în viaţa sa, referindu-se, bineînţeles, la cunoştinţe. Felicitări şi, la cât mai multe.

  20. Rodica spune:

    acest certificat se acorda numai conform prevederilor legislative, iar daca proiectul RM le respecta, adunarea si protestul nu sunt decat pierdere de timp

    • razvratit spune:

      Scrisesem mai demult despre faptul că Ministerul Mediului a mai emis un asemenea certificat, dar nu mai ştiu pentru ce anume😀.

      Proiectul nu respectă nimic, vezi şi ultimile materiale despre Roşia Montana şi alte asemenea exploatări miniere.

      Sper ca protestul să nu fie o pierdere de timp. E bun, pe de altă parte pentru socializare😉

Lasă un răspuns

