RockFM – CityFM?

Posted: 3 Noiembrie 2010 by razvratit in ajutor, rock

Am scris cu ceva timp în urmă despre lansarea postului radio RockFM. A fost o bucurie mare pentru mine, având în vedere semi-eşecul celuilalt post rock, CityFM.

Mi-am dorit ca Hrubaru să fi avut ceva mai mulţi chişchirei puşi deoparte, sau să îl fi ajutat altcineva cu ceva bani pentru a cumpăra drepturile pentru ceva mai multe piese decât pot încăpea pe 10 casete audio…

Din păcate, nici RockFM nu dispune de prea multă muzică. Piesele au început să se repete destul de enervant. Cred că acele mici canale de pe discuri au început să se adâncească foarte tare de când sunt folosite pentu transmisiile în eter…

Hrubarule, dacă apuci şi citeşti asta, sau oricine altcineva care lucrează acolo şi are cât de cât un cuvânt de spus: faceţi tată o chetă să mai cumpăraţi ceva licenţe. Dacă e nevoie, spuneţi, şi vă ajut şi eu. Uite, am să lansez un chestionar, pentru că tot sunt destui care intră pe aici şi citesc despre voi.

SUNTEŢI DISPUS/Ă SĂ DONAŢI CEL PUŢIN 10 LEI PENTRU CUMPĂRAREA DE LICENŢE PENTRU ALTE MELODII DECÂT CELE CARE SE REPETĂ DESTUL DE ENERVANT ACUM LA ROCKFM??? SAU VREŢI SĂ AJUTAŢI CITYFM???

Lăsaţi un mesaj. Vom transmite în fiecare săptămână rezultatele către RockFM sau CityFm, în funcţie de preferinţe. Poate aşa vom reuşi să ajutăm măcar unul dintre posturi să trăiască. Sau, de ce nu, chiar pe ambele, pentru că nu e nimic mai plăcut decât să ai de unde alege muzică de calitate.

Comentarii
  1. baricada spune:

    Stai, frate, că posturile de radio nu au nevoie să cumpere drepturile de difuzare înainte. Mecanismul e următorul: orice post plăteşte semestrial sau anual nişte bani către Oficiul Român pentru Drepturile de Autor, Uniunea Naţională a producătorilor de Holograme, Asociaţia Compozitorilor şi Interpreţilor etc… Denumirile nu sunt exacte, dar nu contează, iar organizaţiile astea supraveghează ele difuzările, plus cer raportări periodice, care se concretizează în mostre de emisie de pe un computer „martor” ce înregistrează tot, în permanenţă la orice post… Una peste alta, în urmă cu un an, când administram un post de radio la Slobozia (Radio Sud Est), nu îmi veneau de plată periodic decât 2 sau trei milioane pentru fiecare dintre asociaţiile amintite, iar muzica era full time… Deci, la Rock FM nu cred că banii sunt problema, nu cred că nu au câteva sute de lei noi pe an… Şi eu am sesizat playlist-ul repetitiv şi îmi pare rău, căci îl ascult şi acasă şi în maşină…

    • razvratit spune:

      păi, bun, şi dacă banii nu sunt problema (pentru că îmi vine greu să cred că Hrubaru şi-a deschis post de radio, dar nu are bani… asta până când vor începe să ne ameţească şi ăşştia cu reclamele la toate căcaturile…) de ce fac porcăria asta?

      sau au de gând să scape de clienţi? sau poate că şi-a pus Hrtubaru în cap să rocălească cocalarii?? de bagă aceleaşi piese, că deja le-am învăţat şi ordinea şi comentariile dintre…

      eu, unul, mi-am făcut o listă acasă şi îmi văd de treaba mea, că aş fi înnebunit să aud aceleaşi mmelodii toată ziua. le aud destul în maşină!

  2. […] RockFM – CityFM? Wed Nov 03, 2010 23:33 pm Am scris cu ceva timp în urmă despre lansarea postului radio RockFM. A fost o bucurie mare pentru mine, având în vedere semi-eşecul celuilalt post rock, CityFM. Mi-am dorit ca Hrubaru să fi avut ceva mai mulţi chişchirei puşi deoparte, sau să îl fi ajutat altcineva cu ceva bani pentru a cumpăra drepturile pentru ceva […] […]

Lasă un răspuns

