o surpriză plăcută

Posted: 6 Noiembrie 2010 by razvratit in automobilism, Formula 1

Din totdeauna lupta sportivă a fost un mod de a simţi ceva adrenalină curgându-ţi prin corp. Indiferent că eşti în focul luptei sau o urmăreşti „de pe tuşă“.

Astăzi au fost calificările pentru ultimul mare premiu din sezonul actual de Formula 1. Şi ce calificări au fost…

Schimbările de lideri aproape neîntrerupte, speranţele că cel cu care ţii se va clasa primul, că va avea abilitatea să plaseze roţile exact pe linia perfectă… Ploaia dinaintea calificărilor şi duşul venit imediat cum s-a terminat prima parte a făcut ca specatacolul să fie şi mai plăcut ochilor şi nervilor noştri.

Vettel, după ce a început în forţă sfârşitul de săptămână, a trebuit să se închine în faţa unui compatriot puţintel mai în vârstă decât el. Un compatriot care se află în primul său an în marele circ.

Este vorba despre Nico Hulkenberg. Iată câteva poze cu acest tânăr, care, prin atitudinea sa, prin rezultatele sale, prin tenacitatea cu care se bate cursă de cursă, dovedeşte că este unul dintre viitorii campioni.

Iar poza asta îmi place foarte mult. Este emblematică pentru schimbul de generaţii. Deşi, astăzi, Schumi, şi-a demonstrat clasa.

Cursa de mâine va fi fooarte importantă atât pentru reputaţia lui Hulkenberg, cât şi pentru Vettel. Ieşirea din cursă a celor dinaintea lui şi câştigarea primului loc de către VeTTel, ar fi scenariul pe care şi l-ar dori orice suporter al germanului. Recunosc că şi îmi doresc acest lucru, dar ar fi, din punctul meu de vedere, nesportiv. Prefer lupta sporitvă, cu şanse egale, deşi însuşi Vettel a fost trădat de maşină în nu mai puţin de 4 curse (din care ar fi câştigat încă 100 de puncte, ceea ce ar fi reprezentat titlul pentru tânărul neamţ).

Comentarii
  1. Victor spune:

    Revin cu completări. M-am documentat în privinţa opţiunii „last 20 000”. Primesc şi eu aceeaşi eroare pe care o primeşti şi tu pentru că singura soluţie pentru noi este să folosim codul non-java. Iar optiunea „last 20 000” nu funcţionează cu acel cod. Oricum, eu sunt încântat de statisticiile standard de la histats care sunt mult mai complete faţă de restul statisticilor folosite de mine până acum (dintre extrem de puţinele care funcţionează cu wordpress.com). Să spun drept, singurii care m-au mulţumit până acum, dar nu sunt nici pe departe perfecţi, sunt cei de la WTA.

    • razvratit spune:

      Corect. Sunt foarte bune statisticile oferite de histats, însă ultimii 20.000 erau piesa de rezistenţă. Îmi plăcea, pur şi simplu, să aflu tot ce se poate afla (în anumite limite, bineînţeles) despre cei care ţi-au vizitat locul tău de internet..

      • Victor spune:

        Aha, am înţeles care-i faza cu 20.000. Din păcate nu te pot ajuta cu asta. Dar dacă eşti interesat de restul, lasă-mi un răspuns aici. Şi ar fi bine să-mi zici şi care-i nivelul tău de cunoştinţe html. Ale mele sunt minime, aşa că nu e cazul să te sperii nici dacă sunt nule, dar ar fi mai uşor pentru amândoi dacă ai avea ceva cunoştinţe.🙂 A, şi dacă nu ai o poză a ta pe care vrei s-o pui ca şi buton, să-mi zici dacă vrei ceva de genul cum mi-am pus eu.

  2. Victor spune:

    Salut din nou. Nu ştiu care-i treaba cu ultimii 20.000 de vizitatori. Cam ce ar trebui să vezi înafară de statisticile obişnuite? Eu pur şi simplu, inspirat de o problemă mai veche de la WTA, am găsit o soluţie la problema codului care se vede urât în pagină, dar pe care nu-l poţi şterge pentru că ştergi de fapt scriptul care îţi contorizează statisticile. Faza cu 20.000 de vizitatori nu o înţeleg. Dă-mi mai multe detalii.

  3. […] O surpriză plăcută Sat Nov 06, 2010 21:01 pm Din totdeauna lupta sportivă a fost un mod de a simţi ceva adrenalină curgându-ţi prin corp. Indiferent că eşti în focul luptei sau o urmăreşti „de pe tuşă“. Astăzi au fost calificările pentru ultimul mare premiu din sezonul actual de Formula 1. Şi ce calificări au fost… Schimbările de lideri aproape neîntrerupte, speranţele că cel […] […]

  4. Victor spune:

    Salut. Am văzut că tot nu ai rezolvat problema cu codul de la histats.com
    Dacă eşti interesat, am o soluţie de mijloc. Adică, nu vei avea un counter pe pagină, dar măcar vei scăpa de coduri ciudate şi fără sens. Dezavantajul este că nu va fi afişat nicăieri numărul de vizitatori sau ce mai oferă ei pe butonul ăla. Avantajul e că scapi de codul ăla urât, poţi pune orice buton vrei şi un link către pagina cu statisticile tale de la ei. Cel mai bine ar fi să intri pe blogul meu ca să vezi despre ce vorbesc. Dacă eşti interesat, lasă un comentariu la mine pe blog.
    PS: Nu vreau nimic în schimb, nu fac şmecherii. Pur şi simplu am dat peste tine de pe forum de la ei şi vreau să te ajut.

Lasă un răspuns

