încă un campion

Posted: 12 Decembrie 2010 by razvratit in brand-ul României, FELICITĂRI!!!, românia

Multe s-au întâmplat de când nu am mai felicitat un/ alt/ă campion/oană. Mulţi au câştigat, mulţi au pierdut. Nici timp nu am avut să scriu, deşi asta nu e o scuză. Bine că au avut grijă alţii să scrie. Măcar nu a rămas în anonimatul la care îi condamnă lideriide doi bani găuriţi ai României.

Ion Oncescu a câştigat pentru a cincea oară titlul mondial la skandenberg la categoria 100 de kg.

FELICITĂRI!

Comentarii
  1. TANO spune:

    FELICITARI CAMPIONULUI

  2. dr.Lecter spune:

    da’ tu pe ce posturi te uiti, ca eu nu am vazut concurs de skandenberg, la tv. o fi pe postul ala care are emisiuni de comentarii la meciurile de fotbal, si de televizorul ala nu am voie sa ma ating, ca e setat special

    • razvratit spune:

      Nu aflai de la teveu. Au scris ăia de pe mediavax…

      Eu mă uit la teveu doar la sport, sci-fi şi cate ceva pe discovery şi pe NGC. Ca să stau să urmăresc toate sporturile care mi-ar face plăcere să le urmăresc, nu aş mai avea timp nici să dorm… De exemplu, acu câteva săptămâni mă întrebam cât de mult se poate strica iorosportul. Înainte dădeau sumo, snooker, săgeţi, etc., acum doar tenis femenen, schi femenen, foltbal femenen (eventual şi cu minore…) şi alte sporturi practicate într-o viteză înnebunitoare de sportive.

      Dau drumul la teveu aseară, înainte de a mă băga în pat şi… hopaaaa! snooker. Era chiar finala unui turneu care s-a încheiat recent. Probabil a învins Williams, pentru că m-a apucat somnul… :)) Dar ăsta e caz rar, înainte nu aveai timp de snooker şi sumo în perioada asta. Acum… cum am zis mai sus: sforăituri grele!

Lasă un răspuns

