perle

Posted: 20 Decembrie 2010 by razvratit in imbecilitate, prostie cruntă...

Aşa le-am primit, aşa le dau drumul mai departe…

*Niciodată nu am vrut să merg în Japonia. Pur şi simplu, nu îmi place să mănânc peşte. Şi ştiu că peştele este foarte popular în Africa. ( Britney Spears)

*Unde va avea loc Festivalul de la Cannes anul acesta? (Christina Aguilera)

*Fumatul ucide. Dacă mori, atunci ai pierdut o parte importantă din viaţă. (Brooke Shields)

*China este o ţară mare, locuită de mulţi chinezi. (Charles De Gaulle)

*În opinia mea, căsătoriile dintre homosexuali ar trebui să fie între o femeie şi un bărbat.(Arnold Schwartzanegger)

*Am fost recent în turneu în America Latină. Singurul meu regret este că nu am aprofundat limba latină în şcoală, ca să pot să port şi eu o conversaţie cu oamenii aceia. (Dan Quayle)

*Cred că nimeni nu ar trebui să îşi scrie autobiografia până nu moare. (Samuel Goldwyn)

*Cel mai bine mă simt atunci când sunt fericită. (Winona Ryder)

*Dacă încep să gândesc prea mult intru în panică. (Pamela Anderson)

*Mai ţineţi minte că trupa Beatles s-a destrămat, fiecare membru şi-a făcut proiecte solo şi după aceea s-au reunit şi au devenit mai puternici? (Kelly Rowland)

*Cel mai frumos gest de afecţiune este să împarţi patul cu altă persoană. (Michael Jackson)

*Nu sunt prost. Pur şi simplu, uneori nu gândesc. (Colin Farrell)

*Mă îmbrac sexy, dar nu într-un mod evident, ci într-un mod virginal. (Victoria Beckham)

*M-aş sinucide, dacă aş fi la fel de grasă ca Marilyn Monroe.(Liz Hurley)

*Exact aşa s-a întâmplat cu Imperiul Roman. Nu avea toată lumea de acolo sifilis? Şi aţi văzut că după aia, imperiul a fost distrus de un vulcan.( Joan Collins)

*Dacă nu există electricitatea, ne-am uita la televizor la lumina lumânării. (George Gobel)

*Dumnezeu m-a făcut aşa frumoasă. Dacă eram urâtă, mă făceam profesoară. (Linda Evangelista)

*Iau lecţii de franceză, pentru că ştiu că toţi europenii vorbesc franceza şi nu vreau să spun prostii când mă duc acolo. (Paris Hilton)

*Zebra nu îşi schimbă petele.( Al Gore)

*Consider că modeling-ul este ceva ce fac pentru populaţia de culoare în general. (Naomi Campbell)

Comentarii
  1. De la lume adunate, la lume date… Smintita lume…nu-i asa?…

    • razvratit spune:

      Sunteţi prea amabil, domnule Mitucă. E întoarsă cu susu-n jos, iar creierii şi i-a pus în pământ şi în loc să le crească mintea, le-au fugit prin mii de firişoare în adâncuri…

Lasă un răspuns

