turneul celor patru trambuline

Posted: 27 Decembrie 2010 by razvratit in evenimente, sport, sărituri cu schiurile

Mare bucurie, mare, pentru cei care iubesc săriturile cu schiurile. Mâine începe ediția 2010-2011 a Turneului Celor Patru Trambuline (da, știu, m/am molipsit de americacani cu literele mari la începutul cuvintelor… o să am grijă să nu se mai întâmple…).

Din păcate acest turneu este transmis doar de Eurosport. Spun „din păcate“ pentru că am ajuns la concluzia că ȘI Eurosportul a ajuns un alt exponent al misandrismului. Iar comentariul lui Hobană, deși destul de bunicel, în mare, abundă de clișee extrem de enervante, care nu au decât rostul de acoperire a momentelor moarte (ca să zic așa).

În orice caz, e bine că îl putem vedea; se poate da sonorul la minim, sau putem asculta eventuale pagini de internet în care se vorbește într-o limbă pe care o cunoaștem și care are comentatori cu ceva mai multe cunoștințe decât bietul Hobana. Sper să nu pățim ca cu sumo-ul, cu snooker-ul și alte sporturi interesante (cred că și săgețile) pe care Eurosport a ales sănu le mai transmită sau să le transmită doar atunci când nu sunt plictisitoarele concursuri femenene.

A, era să uit: începând cu mâine, ora 16:45 (ora României) putem savura concursul. Cel mai în formă va câștiga, deși mi-aș dori o revenire a lui Schlierenzauer. Poate avem ocazia rară de a avea un singur câștigător al celor patru trambuline.

Comentarii
  1. […] Turneul celor patru trambuline Mon Dec 27, 2010 18:26 pm Mare bucurie, mare, pentru cei care iubesc săriturile cu schiurile. Mâine începe ediția 2010-2011 a Turneului Celor Patru Trambuline (da, știu, m/am molipsit de americacani cu literele mari la începutul cuvintelor… o să am grijă să nu se mai întâmple…). Din păcate acest turneu este transmis doar de Eurosport. Spun „din păcate“ pentru că am […] […]

Lasă un răspuns

