Shii

Posted: 24 Ianuarie 2011 by razvratit in Shii, Wii pentru femei

Ce e Shii?

Pasionații de jocuri pe calculator sau televizor probabil că știu deja. Deși aș putea să mă numesc și eu un pasionat de jocuri, recunosc că nu m-aș fi prins prea repede.

Ca să vă dau un indiciu am să vă trimit cu gândul spre console de joc… E??? V-ați prins?

Dacă nu, am să vă spun eu:

Este un Wii pentru femei. Ce este un Wii? O consolă de jocuri produsă de Nintendo foarte populară printre tinerii zilelor noastre.

Deci, se vrea o departajare pe bază de sex și în lumea jocurilor. Așa că, recent a apărut și varianta feminină pentru consola Wii, denumită Shii…

Bineînțeles că deja are și o grămadă de jocuri pentru înveteratele butoanelor. Priviți și vă minunați la ce le poate produce mințile înnebunite de jocuri… (din pcăate, calitatea este destul de proastă, însă nu știu cum pot să iau din calculatorul propriu fișiere video. poate cineva mai cunoscător mă poate dumiri…)


Comentarii
  1. Vicus spune:

    Sper ca ti-ai dat seama ca Shii e o gluma… De fapt, ii posibil tu sa nu iti dai seama.

  2. baricada spune:

    Extraordinar!.. Iar finalul e… de-a dreptul apoteotic!… Super cool…

Lasă un răspuns

