bance

Posted: 4 Februarie 2011 by razvratit in bance, bance... reale

Sunt primite prin poşta electronică şi nu am mai pierdut timpul cu traducerea diferiţilor termeni englezi. Nu am mai pus nici diacriticele. Şi nici liniile de dialog nu le-am mai pus. Da, sunt un leneş…

Un avion zbura spre Montreal, cand o blonda se ridica de pe locul ei de la Economic Class si se aseaza pe un loc de la First Class.
Insotitorul de zbor o vede si o roaga sa-i arate biletul.
Apoi, ii spune blondei ca ea a platit un loc la Economic Class asa ca va trebui sa se aseze in spate.
Blonda ii da replica:
Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la Montreal si am de gand sa stau aici!
Insotitorul intra in cabina pilotilor si le spune de bomba blonda care nu vrea sa stea pe locul platit ci sta la First Class.
Copilotul se duce la ea si incearca sa-i explice din nou cum stau lucrurile.
Blonda ii raspunde la fel:
Sunt blonda, sunt frumoasa, merg la Montreal si am de gand sa stau aici!
Copilotul ii spune pilotului ca – probabil – vor trebui sa astepte pana la aterizare si acolo sa o dea pe mana politiei si sa fie arestata.
Pilotul ii raspunde:
Ce spui?…e blonda?…
Ma ocup eu atunci. Sunt insurat cu o blonda. Eu vorbesc limbajul„!
Se duce la blonda, ii sopteste ceva la ureche, la care ea:
Oh, ma scuzati…” si se muta inapoi pe locul ei de la clasa Economic.
Insotitorul de zbor si copilotul sunt uimiti si il intreaba ce i-au spus de a reusit s-o faca sa se mute la locul ei fara sa mai faca scandal.
I-am spus ca First Class-ul nu merge la Montreal !

Doua blonde calatoresc cu trenul.
In compartiment calatoreste cu ele un barbat mai in varsta, cu barba.
Sopteste una la alta:
– Uita-te! Asta-i Mircea cel Batran…
– Esti proasta. El e mort de vreo 6-700 de ani.
In acel moment intra un alt barbat in compartiment, si-l saluta pe barbos:
– Ciao, Mircea, ce faci, batrine! nu te-am mai vazut de sute de ani….
Prima blonda:
– Na, cine-i proasta?

– Doctore, am voie sa beau bere? intreaba un alcoolic.
– Doamne fereste! raspunde doctorul. Asta v-am interzis acum doi ani!
– Da, dar mi-am inchipuit ca medicina a mai facut progrese…

Cabinetul unui psihiatru.
Se deschide usa si intra un barbat, in patru labe cu ceva in gura.
Psihiatrul :
– Vai! Cine a venit la noi? O pisicuta?
Barbatul se taraie pana in coltul cabinetului.
Doctorul il urmareste.
– Un catelus?
Barbatul trece cu mana pe langa perete si se taraie in celalalt colt.
Doctorul nu renunta:
– Ah! Cred ca e un arici! Nu? O broasca testoasa?
Barbatul scoate un cablu din gura si zice:
– Auzi, ma mai freci mult la cap sau ma lasi sa iti instalez internetul?

Un om se plimba prin Central Park in New York.
Deodata vede o fetita atacata de un pitbull.
Alearga spre fetita si incepe sa se lupte cu cainele.
Reuseste in cele din urma sa omoare cainele, salvand astfel viata fetitei.
Un ziarist care privise scena vine la el si ii spune:
– Esti un erou, maine vei putea citi in toate ziarele:
„Un brav newyorkez a salvat viata unei fetite.”
– Dar eu nu sunt newyorkez!
– Oh, in acest caz va scrie in ziarele de maine dimineata:
„Un brav american a salvat viata unei fetite.”
– Dar nu sunt american. Sunt afgan!
A doua zi in ziare scria:
„Un extremist islamist a ucis un caine american.”

Asistenta intra isterica in cabinetul doctorului:
– Domnule doctor, pacientul care tocmai a iesit de la dumneavoastra a murit pe hol.
– Mda, schimba-i repede pozitia, sa para ca tocmai intra.

O pacienta ii spune dentistului sau:
– Doctore, n-o sa ma doara ? Mor de frica!
Cred ca decat sa-mi scot o masea mai bine fac un copil.
– N-am nimic impotriva. Dar hotarati-va, ca sa stiu cum sa pun scaunul.

Intre doctori :
– Cum a mers operatia?
– Care operatie, nu era autopsie?

O ambulanta goneste pe strazi si la o intersectie rastoarna si accidenteaza un pieton.
Soferul coboara imediat, ridica victima, o instaleaza pe targa si continua drumul spre spital.
La un moment dat, se intoarce zambind spre accidentat si ii spune:
– Ce noroc formidabil ati avut ca treceam pe aici!

Peste 50 de ani tara noastra va fi foarte bogata!
– Ce pacat ca noi nu vom mai trai atunci.
– Nu „ce pacat”, ci „pentru ca”.

Un client isi intreaba avocatul:
– Domnule avocat as putea sa va pun 2 intrebari pentru 100 $?
Avocatul dupa un moment de gandire raspunde:
– Bineinteles… care este a doua intrebare?

Un tigan isi conducea Mercedesul si deodata face pana de cauciuc.
Se da jos din masina sa schimbe roata.
Un alt tigan apare si il intreaba:
– Ce faci aici, manca-ti-as?
– Pai scot roata.
Atunci al doilea tigan sparge parbrizul si spune satisfacut:
– Gata, frate, eu iau casetofonul.

– Alo?! Ghicitoarea Mama Omida?
– Da, manca-ti-as!
– Ghici cine-i!

Doua blonde cautau prin padure un brad de Craciun.
Dupa o zi intreaga de stat in frig, una dintre ele ii spune celeilalte:
– Auzi, n-ar fi mai bine sa luam unul asa, fara globuri?

Comentarii
  1. […] browser não suporta iframes. S-ar putea sa ti se para relevant si: https://razvratit.wordpress.com/2011/02/04/bance/ De asemenea poti citi si aceasta pagina: […]

Lasă un răspuns

