stai cu noi, Kubica, stai cu noi

Posted: 6 Februarie 2011 by razvratit in automobilism, Formula 1, ştiri la minut

Am aflat recent, cu destulă mânhnire, că renumitul pilot de Formula 1, Robert Kubica, a suferit un accident deosebit de grav într-una din cursele de raliu la care i-a parte. Este vorba de Ronde di Andora (Italia).

Partea cea mai gravă este că „pronosticul vital este rezervat“, după cum se poate citi pe Mediavax. De asemenea, se pare că îi va fi amputată o mână, ceea ce reprezintă încheierea carierei de pilot de mașini.

Sperăm doar că nu va închide ochii pentru totdeauna. Ar fi o pierdere imensă pentru automobilismul mondial. Sperăm să îl vedem din nou la volanul monopostului său, însă chiar și o slujbă în echipa de conducere a unei echipe ne-ar bucura.

Stai cu noi, Kubica, stai cu noi.

Comentarii
  1. dr.Lecter spune:

    stii cum e: ii iubim si incep sa ne lipseasca, cei buni, abia dupa ce nu mai sunt, sau au patit ceva.
    nu-l placeam pe kubica, pentru ca eu am alte preferinte, dar acum imi pare rau pentru el.
    in acelasi timp, cu toii stim ca sporturile astea cer tribut foarte dur.

    • razvratit spune:

      Cam așa e omul. Nu realizează ce pierde decât după ce nu mai are.

      Mie mi-a plăcut de Kubica. Adică, îmi place, că înccă mai e printre noi… Nu eram suporterul lui, dar îmi plăcea tenacitatea și caracterul de luptător. Să nu uităm că în 2007, dacă nu mă înșel, a zburat cu bolidul la 260 km/h, s-a lovit de parapet și a scăpat cu ceva sperieturi. (cică ar fi suferit ceva comoții cerebrale și mici fracturi) Cum s-a vindecat, țuști în monopost. Alții ar fi renunțat după așa grozăvie.

      Orice sport mai zbuciumat își cere tributul.

Lasă un răspuns

