de ce lupta naționalistă este foarte grea

Posted: 8 Martie 2011 by razvratit in ATENŢIE!!!, „economie“, boicot, conspiraţii, crime, curaj, distrugerea României, dreptate, educaţie, libertate, masonerie, minciuni grosolane, naţionalitate, românia, război, terorism

Știu că există nenumărate materiale despre masonerie, unele credibile, altele mai puțin credibile. Însă acesta este unul care distruge orice urmă de necredibilitate, fiind produs de poliția… interbelică, în urma descinderii (din câte se înțelege din material) și percheziției casei unuia dintre masonii români dintre cele două războaie mondiale.

Materialul este preluat de pe blogul Ortodoxia.

Introducere

Francmasoneria este o societate secreta, cu caracter international.
Originea vine de la cuvantul franc (liber) si mason de la macio (zidar, constructor), adica asociatie de liberi constructori.
Aceste organizatii au existat in Evul Mediu si aveau un caracter profesional, grupand pe lucratorii si mestesugarii care se ocupau cu constructia lucrarilor de arhitectura. Erau numeroase atunci, datorita faptului ca meseriile nu erau accesibile decat patronilor si lucratorilor, membri ai acestor asociatii, care formau adevarate caste unde strainii nu puteau patrunde. Ele aveau anumite secrete si simboluri pentru pastrarea meseriei, insa toate cu caracter strict profesional. Odata cu declararea libertatii muncii ele decad treptat, pana cand dispar cu totul.
De la aceste organizatii de zidari constructori francmasoneria moderna imprumuta modul de organizare, o parte din semnele, misterele si simbolurile lor, dand nastere francmasoneriei politico-speculative de astazi.
Primele centre de studii masonice au fost create si ridicate de Alchimisti, de Mistici, de adeptii stiintelor oculte ca: iluminatii din Avignon, adeptii Rosicrucieni (Rosecroix, Rosenkreutz), Teosofii crestini, Marinezistii. Acestia au adaptat masoneriei stiinta secreta, a carei traditie o detineau ei, astfel ca elementele acestei stiinte se regasesc si pot fi studiate in masonerie, impartite in opt grupuri diferite:

1. Simboluri: cifre si numere simbolice, ternare, cuaternare, septenare, etc.
2. Figuri: Triunghiuri, Steaua arzatoare (pentagonul), Pecetea lui Solomon (Hexagonul), Tabloul Lojilor.
3. Legende: Legenda lui Hiram, a lui Solomon, Iuri, Istoria lui I. de Molay.
4. Unelte: ciocan, nivela linie, echer, compas, cub, sabie, pumnale.
5. Cuvinte: Parole de trecere ebraice si latine. Cuvinte ale limbii profane a initiatului.
6. Semne: Atingeri si strangeri dupa grade.
7. Decoruri: Bijuterii si esarfe.
8. Limba secreta: scrisa dupa grade cu diferite cifruri.

(Maximilian Costin: Introducere in francmasonerie).
Imprumutul organizatiilor vechi la care s-a adaugat fantezia initiatorilor ei, a dat organizatia ermetica de astazi, cu taine si mistere ce sunt cunoscute doar membrilor sai.
Tara unde a luat fiinta aceasta organizatie este Anglia. De acolo s-a raspandit apoi, in toate partile lumii.
Conducerea ei, oriunde ar fi, e unitara, iar aparentele disidente sunt rezolvate prin orice mijloc, de conducerea suprema care este intotdeauna inconjurata de cel mai nepatruns mister.
Diversele rituri, datorate fie fanteziei unora dintre masoni, fie ambitiei de a parveni cu ajutorul ei, s-au raspandit in tarile unde organizarea era mai aproape de obiceiurile si felul de viata al poporului respectiv.

Cele mai importante rituri sunt:
– Ritul Scotian, Antic si Acceptat.
– Ritul Francez.
– Ritul Martinist.
– Ritul Memphis-Misraim.

Deosebirea intre aceste rituri este numai formala, consistand fie in adoptarea de semne si simboluri diferite, fie avand un numar mai mic sau mai mare de grade: oricare ar fi insa ritul, conducerea lor este unitara, caci actul constitutiv proclama ca: „francmasoneria este una singura pe tot globul”
(Constitution de Bordeaux de 1762).
Cel mai important si mai raspandit rit este cel „Scotian, Antic si Acceptat”, pe care Domenico Margirotta il defineste ca „adevarata masonerie”.
Sub forma acestui rit a activat masoneria la noi, prin cele doua organizatii superioare:
1. Supremul Consiliu de grad 33, reprezentand conducerea suprema administrativa si legaturile cu strainatatea, si
2. Marea Loja Nationala Romana, grupand lojile simbolice de grad mai mic.

MASONERIA ROMANA

Data precisa a introducerii francmasoneriei in Romania nu este bine stabilita. Dupa legenda raspandita de masoni, ea ar fi fost adusa la noi de un marinar italian, cunoscut sub numele conspirativ de Carra.
Constatarile ulterioare au stabilit, ca masoneria romana reorganizata in Marea Loja Nationala, este o filiala a lojilor din Ucraina si a fost creata din ordinul venerabilului acelei loji Serghei Marcotun (un agent comunist, care a lucrat la Praga si Paris in favoarea Sovietelor).
„Istoricul creatiunii organizatiei noastre, este strans legat de miscarea masonica din Ucraina. Circumstantele facandu-ne sa lucram pentru triumful aceleiasi cauze, fratele nostru, preailustrul Jean Pangal a primit de la venerabilul si marele maestru al Marei Loji din Ucraina, fratele Serge Marcotoune, un mandat de delegat general, pentru a crea ordinul masonic national roman, dupa Ritul Scotian, Antic si Acceptat”.

Supremul consiliu de 33 din Romania, prin Decretul sau din 3 ianuarie 1923, Infiinteaza Marea Loja Nationala Romana, pe data de 1 martie 1923.

Punctul 1 din Decret spune: „Atelierele de la gradul 1 la gradul 3 plasate sub obedienta Supremului consiliu 33 din Romania, formeaza sub numele de „Marea Loja Nationala Romana” o Federatiune, administrandu-se ea insasi.”

Punctul 3 din Decret spune: „Toate raporturile dintre Supremul consiliu 33 din Romania si Marea Loja Nationala Romana, sunt determinate prin Tratatul de Alianta intervenit intre aceste doua Corpuri Masonice.”

Art.1 din Constitutia Marei Loji Nationale, aprobata prin Decretul lor din 7. XI. 1935, spune: „Marea Loja Nationala din Romania, prescurtat M.L.N.R. intemeiata la 8 Septembrie 5880 si reorganizata la 1 Martie 5923 este Institutiunea Autonoma si Suverana din Romania care inglobeaza totalitatea Lojelor de Francmasoni atestati si recunoscuti de ea, lucrand la gradele Simbolice Discipol, Companion si Maestru, asa cum acestea sunt instituite de Traditiile Francmasoneriei Universale.”
Marea Loja Nationala Romana a functionat sub forma Ritului Scotian, Antic si Acceptat.

Art. 6 din Constitutie spune: „Ritul Scotian, Antic si Acceptat apartine Ordinelor Cavaleresti si este mostenitorul traditiilor masonice, pastrand cu sfintenie toate principiile, forta morala si disciplina Ordinului.

El a fost constituit in forma lui actuala pe temeiul Marilor Constitutiuni de la 1762 si 1786.”
Ritul Scotian, Antic si Acceptat este impartit in 33 de grade, clasate dupa cum urmeaza (art. 129 Const.): Cl. I Lojile simbolice

Gradul 1. Discipol
Gradul 2. Companion
Gradul 3. Maestru Cl. II Loji de perfectionat (grade capitulare)
Gradul 4. Maestru secret
Gradul 5. Maestru perfect
Gradul 6. Secret Intim
Gradul 7. Pretor si Judecator
Gradul 8. Intendent al Cladirilor
Gradul 9. Maestru ales din cei IX
Gradul 10. Ilustru ales din cei XV
Gradul 11. Sublim ales din cei XII
Gradul 12. Mare Maestru Arhitect
Gradul 13. Royal Arche a lui Solomon
Gradul 14. Mare Ales, Perfect si Sublim Mason Cl. III Consiliul printilor de Ierusalim
Gradul 15. Cavaler de Orient sau al Spadei
Gradul 16. Print al Ierusalimului Cl. IV Consiliul Rosa-Cruce
Gradul 17. Cavaler de Orient si Occident
Gradul 18. Print Roza-Cruce, Cavaler al Vulturului sau al Pelicanului.
Cl. V Consiliul Kadosilor
Gradul 19. Mare Pontif
Gradul 20. Mare Maestru al Lojelor Simbolice
Gradul 21. Noachit, sau Cavaler Prusian
Gradul 22. Cavaler Royal-Hache, Print al Libanului
Gradul 23. Şef al Tabernacolului
Gradul 24. Print al Tabernacolului
Gradul 25. Cavaler al Şarpelui de Arama
Gradul 26. Print al Milei, Scotian Trinitar
Gradul 27. Cavaler Comandor al Templului
Gradul 28. Cavaler al Soarelui, Prim Adept
Gradul 29. Cavaler Scotian al Sfantului Andrei, Mare Scotian, Patriarh al Cruciadelor, Mare Maestru al Luminii.
Gradul 30. Cavaler Kados, Cavaler al Vulturului Alb si Negru.
Cl. VI Consistoriul sublimilor Printi ai secretului regal
Gradul 31. Mare Inspector Inchizitor Comandor.
Gradul 32. Sublim Print al Secretului regal.
Cl. VII Supremul Consiliu
Gradul 33. Suveran Mare Inspector general

Pentru trecerea de la un grad la altul se cer anumite stagii. Gradele 31, 32 si 33 sunt grade administrative.

Emblemele gradului 1 sunt uneltele ucenicului:
Ciocanul, simbolizand vointa si
Dalta, simbolizand judecata.
Emblemele gradului 2 sunt: uneltele arhitectului
Linia, Compasul, Cumpana, Echerul
In gradul al 3-lea devine maestru.

LOJA

Loja (Templul, Atelierul) este celula organica a francmasoneriei; este locul unde se iau hotararile si se initiaza prozelitii.
Iata ce spune „fr. I. T. Ulic”, care numara 54 de ani de viata masonica, vorbind despre loje: „Conditia esentiala este ca orice local de loje sa fie cat mai ferit de curiozitatea profanilor. Ferestrele nu se vor deschide niciodata in timpul lucrarilor, caci ar oferi accesul privirilor profane.

Secretul este prima caracteristica a ordinului. In zilele cand nu se tin sedinte, se vor deschide seara ferestrele pentru curatenie si aerisirea localului”… Loja se compune din 3 camere:
1. Vestibulul (sala pasilor pierduti, parviz), in limbajul nostru un fel de anticamera.
2. Camera de reflectie (obscura sau de chibzuinta).
3. Loja propriu-zisa (Templul sau atelierul).

De afara se patrunde in antreu. Este primul loc unde incepe sa se simta masoneria. La usa are doua butoane de sonerie, dintre care unul cunoscut numai membrilor lojei, fiind bine ascuns vederii; altul vizibil pentru profani.

PLANUL LOJII:

I. Camera de reflectie se afla totdeauna departe de templu pentru ca la primirea profanului acesta sa nu vada cumva interiorul lui. Este vecina cu vestibulul pentru ca, de aci, prin mecanismul secret ce-l poseda loja, se lucreaza in camera de reflectie: se vorbeste prin gura craniului, se misca scheletul si se urmaresc miscarile profanilor. Clanta dinauntru se scoate ca profanul sa nu poata iesi singur de aici; pentru siguranta se inchide usa cu un zavor pe dinafara.
Mobilierul:
Peretii, usa si ferestrele tapisate in negru.
Un catafalc cu trei trepte,
Un sicriu fara capac in care se gaseste un schelet.
O masa si un scaun simple de lemn.
Tubul secret cu care se vorbeste.
Mecanismul secret cu ajutorul caruia se manuieste scheletul.
Fereastra secreta prin care se urmaresc miscarile profanului.

Urmatoarele inscriptii scrise cu alb:
1. Daca curiozitatea te aduce aici… retrage-te.
2. Daca esti capabil a te preface… tremura, te vom descoperi.
3. Daca sufletul tau a simtit frica… nu mai inainta.
4. Daca te temi a fi luminat asupra defectelor tale… nu te vom primi.
5. Daca vrei onoruri si distinctii… nu-ti vom da.
6. Daca starui, vei fi purificat, vei iesi din abisul intunericului…
vei vedea lumina.
7. Pe sicriu sta scris:
Vezi ca sunt schelet uscat,
Spune acum tu, muritor,
Ce sunt… rege sau cersetor!

II. Vestibulul (sala pasilor pierduti, parviz) camera de unde se manuiesc instrumentele in sala obscura.

III. Loja (templul, atelierul) este sala importanta a sediului. Trebuie sa fie cat mai impunatoare, majestuoasa, pentru a impresiona cat mai mult.
Este aranjata in felul urmator:
La Rasarit (Orient) tronul cu 3-5 scari al venerabilului (Marele maestru) al Lojei.
In spatele venerabilului este platforma pentru vizitatori (nu pot fi primiti in vizita decat masonii).
De o parte si de alta in fata tronului venerabilului sunt locurile secretarului si marelui orator, pe tronul cu 2-3 trepte.
In mijlocul templului este altarul lojei (pe un tron cu 3 trepte) iar imprejurul lui sunt trei lumini in forma de triunghi.
Pe partea de Nord si Sud se afla cate o coloana, numita Jakin si Boaz, in dreptul carora se insiruie fratii; in dreptul celor doua coloane se afla primul si al doilea supraveghetor asezati pe tronuri cu doua trepte, executorii ordinelor Marelui Maestru.
Se mai afla: o piatra bruta – reprezentand pe neofit inainte de initiere – si o piatra cioplita infatisandu-l purificat dupa ridicarea din cosciug.
Apoi trei ciocane pentru venerabil si cei doi supraveghetori; un glob terestru, doua echere, bande negre pentru initiere, sorturi din piele, cordoane, un buzdugan (pentru maestrul de ceremonii), o sabie mare pentru venerabil, 24 sabii simple pentru ceilalti, doua urne pentru votat cu bile (albe si negre), un port-voce pe masa venerabilului, trunchiul vaduvei (un sac) pentru colecta de bani, sacul de propuneri (pentru diverse chestiuni), un triunghi cu un ochi in mijloc, un sicriu cu capac, un catafalc cu 3 trepte pentru sicriu, tavanul instelat, iar peretii tapisati in rosu sau negru.

Fiecare persoana si obiect din cele descrise mai sus are un rol bine determinat in functionarea mecanismului masonic.
Venerabilul conduce lucrarile ajutat de supraveghetor. La inaugurarea unei loji venerabilul spune:lumina misterioasa si divina… foc sacru… inima universului… principe etern al lumei si al fiintelor…simbol al M. ‘ .A. ‘ .A. ‘ .U. ‘ ., lumineaza spiritul nostru, intareste inimile noastre si implanta in noi focul datator de viata masonica….
Şi mai departe: In gloria M. ‘ . A. ‘ . A. ‘ . U. ‘ ., in numele Marelui Maestru al ordinului si in virtutea puterilor conferite mie: ‘Declar noul templu…… consacrat virtutii si propagarii realei si liberei societati a francmasonilor’.”

INITIEREA

Actul cel mai important si cel mai solemn al masoneriei este initierea.
Profanul care vrea sa fie initiat, este introdus intr-un loc retras (parviz), unde trebuie sa depuna obiectele metalice pe care le are asupra sa. Este trecut apoi in cadrul sinistru al camerei de reflectie cu scheletul care se misca, craniul care vorbeste, sub privirile de Argus ale masonilor care privesc efectul avut asupra neofitului, din spatele ferestrei secrete.
Aici trebuie sa-si scrie „Testamentul” simbolizand inmormantarea pentru totdeauna a vietii profane, pentru a intra in viata vesnica a masoneriei.
Dupa o ora de „petrecere” in acest loc, urmeaza scena cea mare a „initierii”, a „primirii luminii”, cum zic masonii. Inainte de a fi introdus in templu, neofitul este legat la ochi, cu o banda neagra, inima si umarul stang precum si genunchiul drept ii sunt dezvelite, iar piciorul stang descaltat.
Astfel dezbracat este primit sa bata la usa templului. Marele maestru il intreaba daca vrea sa devina mason, la care raspunde „da”. Usa templului se deschide si trebuie sa treaca pragul tarandu-se pe jos. Aceasta simbolizeaza umilinta de care trebuie sa fie patruns profanul la primirea in masonerie, umilinta ce trebuie sa fie vesnica in raporturile lui cu masoneria.
Cu ochii legati in asa fel ca sa nu vada nici o raza de lumina, este introdus in templu. Daca nu poate sa vada, neofitul poate totusi sa simta; si pentru aceasta i se da in mana o sabie sinuoasa pe care o tine cu varful sprijinit pe piept, in dreptul inimii. Aceasta simbolizeaza cat de aproape este moartea de inima aceluia care va trada tainele masoneriei, iar sinuozitatile sabiei caile intortochiate si nenumarate prin care aceasta (moartea) il poate gasi.
Intrat in loje trebuie sa faca trei ocoluri ale templului numite „calatorii”.

I. Prima „calatorie” mergand cu ochii legati, cautand terenul in dreapta si in stanga, in intunericul de nepatruns in care se afla, se simbolizeaza prin aceasta neantul si haosul in care plutesc cei fara lumina masonica (profanii). In timpul calatoriei supraveghetorii produc zgomote confuze si misterioase, pentru a inspaimanta mai mult pe neofit.

II. A doua „calatorie” incepe cu botezul masonic – filozofic care simbolizeaza venirea profanului in lumea noua a masoneriei. Pornit la drum, zgomotele stranii din prima calatorie sunt inlocuite acum cu zanganit de arme.
I se arata prin aceasta forta de neinvins a masoneriei.

III. A treia „calatorie” – proba focului – este cea mai importanta. In mijlocul focului, initiatul trece prin chinuri demne de infernul lui Dante;
este purificarea de viata profana si primirea in „raiul masonic”. Numai cei care rezista acestei probe pot fi primiti in masonerie, caci secretele pe care le au de pastrat, cer caracter si nervi neobisnuit de tari. Simbolul reprezentat prin aceasta proba este sfarsitul care asteapta pe cei care vor ridica mana impotriva masoneriei.
Dupa incheierea acestei probe, neofitului i se da sa bea un lichid care, la inceput fiind dulce, se transforma deodata intr-o mare amaraciune. Este totusi silit sa bea intreg paharul pentru a dovedi, o data in plus, taria si persistenta de a fi primit printre masoni.

Toate aceste probe au tinta precisa: distrugerea completa a rezistentei fizice si morale a recipiendarului si intr-adevar proba finala coincide cu epuizarea ultimului rest de constiinta de sine a initiatului. Este acum un automat care inregistreaza si lucreaza cum i se comanda; este, cum spun masonii,”gata si demn de a fi initiat”.
Este invitat sa intre in „lantul de unire” al fratilor. Aceasta se face prin donarea unei sume de bani din partea initiatului si cu cat suma este mai mare, cu atat este un mai bun adept. Scopul acestei colecte, de care nici un initiat nu scapa, este tot atat de ocult ca si scopurile institutiei insasi.
Aceasta indatorire infaptuita, recipiendarul este condus in fata altarului lojei, prin trei pasi facuti intr-un anumit mod, fiind obligat sa presteze urmatorul juramant:
„Jur ca nu voi revela niciodata secretul francmasonilor altei persoane decat unui frate de loje si in prezenta venerabilului Mare Maestru. In caz de abatere ma supun la urmatoarea pedeapsa: limba mea sa fie smulsa, inima mea strapunsa, iar corpul meu zdrobit si transformat in cenusa pentru a fi aruncata in vant, ca prin aceasta pedeapsa sa se piarda amintirea ca eu am fost membru al societatii francmasonilor.”

Cu imaginea juramantului in suflet, legatura este luata de la ochi, in timp ce o lumina orbitoare este concentrata asupra lui. Dupa atata timp fara sa fi zarit o raza de lumina, se trezeste inconjurat de o mare de foc si, incetul cu incetul, se obisnuiesc cu lumina. Atunci zareste toate sabiile masonilor ascunsi in umbra, indreptate asupra sa. Este paroxismul amenintarii.
O voce ca de tunet il face sa inteleaga ca ceea ce vede este in realitate, iar nu in vis: „daca vreodata ne vei trada, sabiile noastre nenumarate te vor lovi oriunde vei fi”.
Constitutia si regulamentul masonic din 1925 ne arata ce este masoneria mondiala: „Institutia care grupeaza pe oameni in asociatii fratesti pe diferite parti ale globului, dupa ce le-a pus la incercare curatenia de sentimente, maturitatea de cugetare si taria de caracter. Ea are drept scop sa-i faca pe oameni mai iubitori, mai luminati, mai tari, inspirandu-le practica solidaritatii.”

Constitutia Ritului Scotian, Antic si Acceptat ne arata ce este masoneria in Romania:

Art. 2. „Masonii isi datoreaza sprijin mutual in toate imprejurarile vietii. Ei numara printre obligatiunile lor cele mai sacre respectul juramintelor si indatoririlor care-i leaga fata de Rege, de Patrie, de legile tarii, de familie si de ordinul masonic. Drapelul tricolor National Roman se afla in permanenta prezent la toate lucrarile Atelierelor Masonice din Jurisdictia Supremului Consiliu din Romania.”

Art. 3. „Nimeni nu poate fi primit in Francmasonerie daca nu crede in Dumnezeu si in nemurirea sufletului. Legamintele si juramintele fata da Ordin sunt contractate pe sfanta scriptura.
Calitatea de Francmason nu poate fi dobandita decat prin initiere, conform unui ceremonial stabilit de traditiile seculare.
Francmasoneria interzice in adunarile sale orice discutii politice sau religioase.”
Deoarece caracterul national, religios si monarhic este atat de frumos aratat in art.2 si 3 din Constitutia Supremului Consiliu 33 din Romania, este necesar sa lasam sa vorbeasca insisi masonii, pentru a ne lamuri asupra tuturor principiilor care stau la baza acestei organizatii ca astfel, lumea de buna credinta sa vada rostul acestora in lumina adevarata a faptelor.

I. Sa vedem in ce consta respectul juramantului fata de Rege, fata de Patrie, fata de legile tarii (art.2 Const. Mas.) precum si respectul drapelului national (art.3 Cosnt. Mas.)
Citam dintr-o lucrare manuscris a „Fr. I.T. Ulic”, Gradul 25, Cavalerul sarpelui de arama: „Scopul acestui grad este perfectionarea spirituala a omului prin degajarea partii materiale. Deviza gradului este: virtute si curaj. Lucrarile arata ca omul nu poate nimic fara libertate, ferita de toate relele sociale si ca, pentru a o cuceri, ii trebuie curaj si indrazneala, care sfarama lanturile despotismului. Invatatura acestui grad arata ca pentru a scapa de moartea intelectuala si de sclavajul material cu care sarpele tiraniei intolerante si superstitiei ne ameninta, trebuie distruse aceste odioase reptile si ca, pentru a le distruge, poporului ii trebuie libertate, care nu se obtine decat sfaramand fara mila, cu indrazneala si curaj lantul apasator al despotismului civil, religios, militar si economic.”

Acelasi fr. I.T. Ulic, pune anumite intrebari la care da si raspunsul;
iata cateva:
Intrebare: „Care sunt inamicii neimpacati ai Kadosilor?”
Raspunde: „Despotismul guvernantilor, apasarea privilegiatilor si tirania preotilor, cele trei feluri de asasinate ale libertatii omului, a gandirii si a constiintei.”
Intrebare: „Cum trebuie sa-i combatem?”
Raspuns: „Fara ragaz si fara crutare pana la exterminare.”
Intrebare: „Ce este un Kados perfect?”
Raspuns: „Acela care a depus juramantul ce trebuie indeplinit orice s-ar intampla, de a apara cauza adevarului si umanitatii, contra oricarei autoritati uzurpatoare, sau abuzive, sau neregulate, fie ea de natura politica, militara sau religioasa si de a pedepsi fara mila pe tradatorii ordinului.”

Dam mai jos formula unui juramant gasit in arhiva ridicata de la francmasonul I.T. Ulic, scrisa de mana sa, fara a indica insa si gradul la care depune acest juramant, pentru ca se stie ca juramantul difera de la grad la grad.
„Inaintea Marelui Arhitect al Universului si al Pr. Put. Suv. M. Insp.
General 33: Jur, pe onoarea mea de om si de adevarat francmason, sa execut orbeste si cu fanatism si fara replica si fara comentarii ordinele ce le voi primi de la Francmasoneria Nationala Romana, oricare vor fi ele, pentru a ajunge la scopurile pe care le urmareste.
Voi pastra cel mai mare secret despre tot ce priveste ordinul cavaleresc, al apararii Francmasoneriei Nationale Romane. Voi fi totdeauna solidar cu ceilalti membri ai acestui Ordin, de care nu ma voi desparti niciodata.”

II. Sa vedem daca au credinta in Dumnezeu si daca juramintele francmasonilor sunt depuse pe sfanta Scriptura, asa cum o spune art.3 din Const. Mas.
Am vazut mai sus ca juramantul este facut inaintea Marelui Arhitect al Universului si al Pr. Put. Suv. M. Insp. General 33.
Francmasonul Herovanu, in cartea sa numita Isis, ne arata ce intelege francmasoneria prin ‘Marele Arhitect al Universului’.
„Ca simbol al armoniei desavarsite pe care o preconizeaza, Fr. Mas.
proclama un principiu fundamental, creator si etern, pe care il numeste Marele Arhitect al Universului”.
Figura de mai jos ne lamureste si mai mult, intrucat arata ca ingerii care sustin stema francmasona sunt ingerii negri ai Infernului, spre deosebire de ingerii albi ai Dumnezeului crestinilor.
Tot in legatura cu religia masona dam mai jos o parte din lucrarea francmasonului Maximilian Costin „Introducere in francmasonerie”, Tg. Mures, 1932: „Adevaratul mason, acel care crede in masonerie, se va supune ritualului cu dragoste si bunavointa si va pasi in templu cu liniste si respect, asemeni credinciosului in biserica, caci respectul fata de templu este respectul fata de propria sa credinta.
Atunci cand ceremonia apare ridicola pricina nu este ritualul ci lipsa de incredere a neofitului in religia reprezentata prin ritual si ceremonie.”

III. Sa vedem in ce consta respectul fata de familie (art.2 din Const.Mas.):
Teoriile
care s-au discutat la „Marele Orient” in seara de 10 Decembrie 1929, includ urmatoarele:

1) Dreptul femeii la avort.
2) Dreptul fetei mari la unire libera.
3) Necesitatea asasinarii copilului nascut dintr-o unire libera.
4) Dreptul copilului de a nu avea nici o religie.
5) Suprimarea autoritatii paterne.

Constitutia masonica ne arata ca respectul care se datoreaza familiei trebuie inteles numai fata de familia fratilor masoni.
„Abuzurile de ospitalitate si atentatele la onoarea Fratilor si a familiilor lor sunt considerate infractiuni masonice foarte grave”, cf. art.
517, p.11 din Const. Mas.

IV. Sa vedem daca discutiile politice si religioase sunt interzise in adunarile francmasonice, asa cum spune art. 3 din Const. Mas.
Citam din cuvantarea Marelui Secretar Federal Mason Emil I. Papiniu, tinuta la 27 ian. 1935, intr-o sedinta solemna la Iasi: „Noi avem paternitatea principiilor adoptate de democratie, noi am inspirat punctele cardinale care stau la baza tratatelor de pace, noi am emis ideea, si inca de mult, a unei Societati a Natiunilor si inaintasii nostri au inspirat o federatie a statelor” (pag.55).
Pe de alta parte, multe din asezamintele sociale mai in toate directiile, ce stau la baza democratiei sunt realizari inspirate direct din actiunea Ordinului nostru. Enunt numai cateva: Codul civil cu institutiile lui de baza moderne, egalitatea oricui in fata legilor, libertatea individuala, abolirea sclavajului si a privilegiului, egalitatea in succesiuni, …
(pag.42).
„In programul Lojei se vor inscrie istoria si invatamintele Ordinului, dar discutarea si studierea fructuoasa a chestiunilor de actualitate interesand intreaga viata sociala trebuie si ele inscrise, dezbatute obiectiv si aprofundate rational pentru ca framantarile Ordinului sa produca efecte in Societate.

Adancile prefaceri ale societatii franceze din penultimul secol au fost inspirate de Francmasonerie.

Unificarea Statelor Unite ale Americii de Nord este o opera curat masonica… Acest pact fundamental a fost dezbatut in Loji si semnat la Philadelphia in Templul masonic… de George Washington. De atunci si pana astazi traditia a vrut ca toti Presedintii, inclusiv Roosevelt, sa fie francmasoni„.
Nu mai spun ca noua configuratie a Europei actuale isi datoreste alcatuirea in mare parte suflului masonic, iar sedintele solemne ale Societatii Natiunilor, fiica ideologiei noastre, se deschid oficial prin cele trei lovituri de ciocan date de dl. fr. Benes.” (pag.40).

Citam dintr-o adresa trimisa de Marele Secretar General catre Loja „Steaua Dunarii” din Bucuresti, prin care ii trimite raportul Lojei Pitagora in chestiunea minoritatilor, spunand mai departe in adresa:
„In conformitate cu hotararile luate de Consiliul Federal in sedinta din 4 Octombrie, va rugam sa studiati in Loja problema minoritatilor, astfel incat delegatii Lojei d-voastra sa poata sustine la Convent concluziile fixate de Loja.”
V. Sa vedem acum secretul lucrarilor organizatiilor francmasonilor:

Francmasonul Jean E. Vasiliu din Galati, intr-o cuvantare a sa spune:
„Loja (Discipolii lui Pitagora din Galati), nascuta dintr-un comitet de binefacere, a ajuns la un moment dat sa fie o pepiniera de principii masonice, caci majoritatea membrilor componenti ai acestei comisiuni erau masoni, fara ca unul sa stie de celalalt. Abia dupa ce s-au recunoscut au vazut ca in sufletele lor germinau aceleasi principii de baza, o aceeasi lumina catre care erau condusi fara sa-si dea seama.”

Emil I. Papiniu, in cuvantarea sa de la 27 ian. 1935 spune:
„De adevarata „Initiere” depinde toata viata noastra masonica. Acesta este specificul Ordinului nostru.”
„Institutia masonica este o podoaba a inteligentei omenesti; ea este inteleasa numai de cateva elite.”
„Masoneria este o scoala initiatica si nu un curs seral pentru adulti, altfel nu are ratiune de a fi.”

Francmasonul Maximilian Costin in lucrarea sa „Introducere in masonerie” spune: „Era necesar, ca o doctrina atat de nobila, (schimbarea continua a situatiei de perfectionare) sa fie la adapost de intelegerea gresita a vulgului si de critica rau voitoare a celor interesati. De aceea francmasonii au pastrat totdeauna secretele asupra asociatiei lor si s-au servit de semne si lozinci pentru a se intalni si a se recunoaste pretutindeni.”

Art. 85 din Const. Mas.: „Nici un mason de orice grad sau orice demnitate nu poate patrunde in Suv. Sanctuar daca n-a fost chemat.”

Art.205 spune: „Membrii atelierului nu pot arbora insignele masonice decat la cimitir si numai in cazul in care Presedintele ar socoti ca pot sa o faca fara sa provoace scandal. Altfel, se vor abtine in mod formal de la orice manifestatie publica.”

Art. 514 spune: „Nici o acuzare nu se poate aduce, nici o sentinta nu se poate pronunta, nici o pedeapsa nu se poate aplica in prezenta vizitatorilor si in ziua receptiei unui profan. Daca presedintele gaseste in sacul de propuneri o acuzatie cand sunt vizitatori prezenti, el o va lua in consideratie la sedinta urmatoare, dupa adoptarea plansei.”
„Divulgarea numelor masonilor fata de profani constituie o infractiune masonica grava.” (art.517, p.6)
„Divulgarea fata de profani a oricaror obiecte, reguli sau lucrari masonice, care nu sunt insa propriu-zis mistere sau secrete masonice, constituie o infractiune masonica grava”. (art.518, p.1)
„Tiparirea si raspandirea oricaror lucrari masonice fara de Autorizatia Supremului Consiliu, constituie o infractiune masonica grava”. (art.518 p.8).

La regulamentul masonic gasim atasate „Obligatiunile unui francmason”, care se citesc dupa initierea unui nou frate.
Iata ce spun aceste obligatiuni:
– Conduita de francmason: „Spune frate nu domnule ori de cate ori te adresezi unui francmason, cand nu sunt profani de fata.”
– Conduita in fata profanilor: „Fii cu bagare de seama in conversatie si atitudine, astfel incat cel mai atent dintre profanii care te-ar observa sa nu poata descoperi sau intelege ceea ce nu trebuie sa stie.”
– Conduita acasa: „Nu uita preceptele francmasonice si obligatiunile pe care le-ai contractat. Poarta-te ca un om normal si intelept. Familia, prietenii sau vecinii sa nu afle chestiuni in legatura cu activitatea francmasonica, atat cea personala, cat si cea colectiva.”

Citam din cuvantarea tinuta initiatilor, dupa o fascicola scrisa cu mana sa de francmasonul I.T. Ulic: „Profanul, inainte de a intra in aceasta institutiune, este om liber, gandeste singur, vrea singur, crede singur, lucreaza singur dupa placul sau.”
Dar dupa ce a primit Lumina Masonica, personalitatea acestuia, incetul cu incetul, „se absoarbe necontenit in personalitatea nestirbita a acestei Institutiuni.”
„Acest profan, entuziasmat deja de la inceput de aceste primare precepte, numai prin disciplina unei supuneri oarbe si mute poate deveni un membru marcant al acestei Mari Institutii. Aceasta inseamna ca noua, membrilor din masoneria inferioara, asa zisa „Masoneria simbolica” nu ne este dat ca sa avem vreo initiativa de administratie, de conducere, de control sau de propaganda in aceasta mare institutie.”
„Noi, masinile masonice cu invelis de om, acum educate in principiile primare ale masoneriei, avem dreptul numai sa mergem sa lucram, sa executam mecanic orice ni se cere, fara insa ca sa putem intelege modul de a gandi al celor care ne calauzesc si fara ca sa ne gandim vreodata sa iesim din cercul acesta unde trebuie sa fim inchise pe vecie.”
„Fiecare dintre noi trebuie sa fie indiferent la tot ceea ce vede, la tot ceea ce aude si tot ce face si, daca este convins de preceptele, de principiile primare, trebuie sa zica totdeauna ca totul este pentru bunul mers al marii institutii.”
„Şi ca El, la randul sau, potrivit zelului care-l va depune va ajunge, mai curand sau mai tarziu, la treapta inalta a masoneriei unde va conduce, va dirija si va trage profite.”
„Caci, ca recompensa, toti membrii, potrivit devotamentului care il manifesta, ajung sa isi realizeze si visele lor profane, ajung la treptele cele mai inalte, potrivit pozitiei lor.”
„Iar ca pedeapsa, Vai!
Acei care se opun acestei mari institutii sunt loviti in mod ireparabil de o mana cruda, printr-un dizolvant teribil si misterios, care nu trebuie sa il stiti acum, lovitura care sapa pe nevazute reputatiile si averile si pozitiile cele mai solide.”

VI. Sa vedem daca francmasoneria „Nationala” in Romania este ea intr-adevar nationala sau este universala.

Francmasonul Bela Konyodi, preot calvin, venerabil al lojei „Prometheus”
din Bucuresti, in sedinta federatiei tinuta la Iasi in 27 ian. 1935, intre altele spune: „A sarbatori actul unirii (lojilor intr-o federatie), a carui indeplinire ne aduce o vie speranta intr-un viitor de fratie, din care trebuie sa rasara o atmosfera de pace si buna intelegere si sa dispara orice dainuieste intre continente, rase, partide politice, confesiuni, clase, familii si indivizi, dezbracandu-ne de patimile care ne ispitesc, cred ca este bine sa meditam asupra obligatiilor noastre masonice pe care le avem de indeplinit.”

Din rapoartele francmasonului Emil I. Papiniu, tinute in sedinta federatiei la 27 ian. 1935 si la 31 Martie 1935, extragem urmatoarele pasaje:
„Noi avem paternitatea principiilor adoptate de democratie, noi am inspirat punctele cardinale care stau la baza tratatelor de pace, noi am emis ideea, si inca de mult, a unei societati a Natiunilor si inaintasii nostri au inspirat o federatie a Statelor.”
„Aceasta idee, desi esuata recent, este totusi in mers si se va realiza cand popoarele constiente vor fi lasate sa-si dea seama de fraternitatea lor in viata.”
„Zadarnic congresele internationale agita chestiuni de securitate, de burse vamale, de devize, de instrumente capabile de armonie, de armamente si aparare, toate imbracate intr-un noian de pace, conventii sau tratate.”
„Nu suntem compatibili nici cu gruparile care pretind a uni intre ei numai pe oamenii de aceeasi rasa si de aceeasi credinta.”
„Noi proclamam fraternitatea umana universala, fara distinctie si nu pe aceea particulara, sectara si specifica.”
„Toata lumea este de acord ca, desi impartiti in organizatii pur administrative, francmasoneria este „Ordin” cu doctrina orala si misiune unitara. Ca atare, fiind vorba de „Ordin” adica de o vasta si universala Cooperatie, este bine definita sub multiple aspecte in care toti membrii admisi cu formele prescrise sunt solidari si legati de a trai in reguli precise si acceptate cu deplina libertate si nu se poate inventa sau improviza atitudini originale ori fanteziste, a crea reguli de conduita altele decat cele ale Ordinului, nici adopta doctrine sau practici incompatibile cu morala lui.”
„Afirm perfecta compatibilitate intre „Ordinul masonic” si „Ideea nationala”, atata vreme cat hipertrofia nu denatureaza unul sau altul din aceste sentimente si cat, unita cu obscurantismul, ideea nationala nu dispretuieste legile elementare ale Armoniei si Dreptului ce ne sunt comune.”
„Asadar, este bine sa retinem ca „obedienta” Nationala numita Marea Loja, adica asociatie de Loji, federatie de rituri, sau confederatie de Mari Loji cu Mari Oriente, nu sunt, nici nu pot fi izolate sau unite, neexistand de fapt organizatii particulariste, in afara conceptului universal de „.
„Masoneria nu poate fi nationala. Obedienta este expresia ei pur administrativa si numai ea este nationala, adica in legatura cu specificul national.”
„Obedienta este un organ administrativ, neavand alte puteri decat cele conferite de Adunarea Generala a reprezentantilor Lojilor regulate, adica lucrand conform cu „Traditiile” si nu in afara de ele si nici in afara de regulile stabilite si dictate de Convent.”
„Suveranitatea jurisdictiei teritoriale este primul atribut masonic al unei Obediente. Dispozitiile ei au putere de lege masonica pe intreg teritoriul si peste toate lojele administrate, federate in Obedienta”.
„Jurisdictia este prima consecinta a Suveranitatii Obedientii, ale carei dispozitii au putere de lege asupra intregii suflari masonice din teritoriul Statului in care ea fiinteaza.”

La 23 iulie 1924 Marea Loje Nationala Romana a fost inspectata de „III.

Fr. Bernard Welhoff 33 gr. Maitre d’honeur de la Gr. Loje de France”, cu care ocazie s-au tinut cuvantari din care extragem urmatoarele: „A luat cuvantul P.II si P.P.Fr.G.Bibescu 33 aratand diferitele faze prin care a trecut Masoneria Romana in prima sa epoca.”
„Lupta care trebuia sa o tinem cu Clericalismul Catolic.”
„Luand cuvantul P.III si P.P.Fr. Ioan Pangal 33, arata mersul masoneriei romane in epoca actuala – incepand de dupa razboi – aratand numarul membrilor existenti. Arata numarul Atelierelor ce compun Masoneria Romana. Combate neadevarurile care s-au spus despre noi anul trecut la Congresul de la Geneva.”
„A luat cuvantul P.II.Fr. Mare Demnitar vizitator Bernard Welhoff, care multumeste pentru frumoasa primire care i s-a facut.
Declara ca, cercetand literele si documentele Marii Noastre Loji a constatat cu o vie placere ca suntem constituisi in toata regula. Declara, de asemenea, ca la viitorul Congres de la Bruxelles care se va tine in luna septembrie, El, Fratia Sa, ne va propune ca membru in Confederatiunea Internationala de la Geneva.”
In iulie 1926 a avut loc la Bucuresti o reuniune masonica la care au participat: „PPP. si PPP. si PPP III, suverani mari comandori, John H. Cowles, Raoul Palermi, Andrei Strug, Victor Dvorsky.”

In amintirea acestei reuniuni P.P.Suv. Mare Comandor Mare Maestru al Ritului” printr-un decret a batut o medalie Comemorativa, iar prin decretul de la 9 iulie 1926 a aceluiasi confera „Ordinul Virtutea Masonica” clasa I-a urmatorilor:
P.P. si P II.Fr. Iohn H. Cowles Suv. Mare Comandor al Supremului Consiliu 33 din Jur. de Sud al Statelor Unite (Washington).
P.P. si P. II. Fr. Raoul Palermi Suv. Mare Comandor al Supremului Consiliu 33 din Italia.
P.P. si P.II.Fr. Andre Strug, Mare Comandor al Supremului Consiliu 33 din Polonia.
P.P si P.II. Fr. Victor Dvorsky Suv. Mare Comandor al Supremului Consiliu 33 din Cehoslovacia.

Art.91 din Const. Mas. spune:
„Supremul Consiliu stabileste si intretine raporturi cu toate puterile masonice straine regulat constituite, in scopul de a mentine si intari armonia dintre toti masonii si de a lucra in comun la progresul Ordinului.”

Art.92 din Const. Mas. spune:
„Relatiile oficiale cu marile Corpuri Masonice sunt consacrate prin numirea de Garanti de amicitie reciproci. Ei poarta titluri de Mari Reprezentanti.”
Dam mai jos numele catorva dintre acesti Garanti de amicitie:

C. Moroiu 33 pentru Marea Putere Masonica Suv. Sanct. al Marii Britanii si Irlanda.
F. Zarvateseu 33 pentru Marea Putere Masonica Suv. Sanct. (MPMSS) de Italia.
G.I. Arghiropolu 33 pentru MPMSS a Greciei.
C. Moroiu 33 pentru Marea Putere Masonica Suprem. Cons. 33 Scot. A.A.
Jurid. Nord America.
A. Donici 33 pentru MPMSC 33 de Cuba, iar altii pentru Egipt, Argentina, Scotia, San Dominico, Brazilia, Chili, Iawa, Noua Zeelanda, India, Canada, etc.

VII. Sa vedem daca organizatiile masonice care au fiintat si fiinteaza in Romania sunt sau nu incadrate in legiuirile statului si in special in legea pentru persoanele morale.

Art.86 din Cons.Mas. spune:
„Membrii Suver. Sanctuar sunt sacri si inviolabili.”
Art.136 din Const. Mas. spune:
„Supremul Consiliu din Romania, putere suverana si independenta in toata intinderea Jurisdictiei sale, are dreptul de a conferi el insusi toate gradele Ritului; el poate singur crea Consistorii, Tribunale, Curti, Areopagii, Consilii, Capitole, Loji de Perfectiune si Loji Simbolice, precum si toate celelalte corpuri masonice ale Ritului Scotian, Antic si Acceptat.”
„Supremul Consiliu nu recunoaste nici o autoritate Masonica superioara sau egala cu el pe tot teritoriul Romaniei Mari.”
„El poseda exclusiva administrare si guvernare a tuturor atelierelor si gradelor de la 1 la 33.”

Art. 149 din Const. Mas. spune:
„In Jurisdictia Supremului Consiliu din Romania, Atelierele sunt actualmente impartite dupa cum urmeaza:
1. Lojile simbolice, lucrand de la gradul 1 la 3.
2. Lojile de perfectie lucrand de la gradul 4 la 14.
3. Capitolele, lucrand de la gradul 15 la 18 sau de la 4 la 18.
4. Areopagiile, lucrand de la gradul 18 la 30.
5. Tribunalele Comandorilor Inchizitori de gradul 31.
6. Consistoriile de gradul 32.
7. Supremul Consiliu de gradul 33.”

Art.140 din Const.Mas. spune:
„Supremul Consiliu are in sanul sau, la Bucuresti, afara de toate celelalte Ateliere de sub Jurisdictia sa, din acea Vale:
Un Consistoriu al Principilor Secretului Regal, 32.
Un Tribunal al Marilor Inspectori Inchizitori-Comandori, 31.
Un Areopag al Cavalerilor Kadosi, 30.
O Mare Loje de Cavaleri Scotieni ai Sfantului Andrei, 29.
Un Sanctuar al Cavalerilor Soarelui, 28.
O Confrerie a Principiilor Milei, 26.
Un colegiu al Cavalerilor Royal-Hache, 22.
Un capitol al Cavalerilor Rosa-Cruce, 18.
O Loje Simbolica.”
Supremul Consiliu de grad 33 prezidat de Ioan Pangal „P. P. Suv. M. Com. M. M. al Ritului”, la 5 martie 1923 semneaza un Inalt Decret prin care aproba Constitutia, Statutele si Regulamentele Generale ale Ritului Scotian, Antic si Acceptat din Romania.

Acelasi Suprem Consiliu din Romania, la 3 ian 1923, semneaza si hotaraste prin „Inalt Decret” infiintarea Marei Loji din Romania.
Francmasonii, odata initiati, pentru a putea lipsi din Ordin trebuie sa ceara concediu. Iata ce spune Cons. Mas. in aceasta privinta:

Art.195. „Cererile de concediu trebuie facute in scris. Ele sunt puse in ordinea de zi a celei mai apropiate sedinte a Atelierului.”

Art. 197. „Concediile nu pot fi acordate decat F.F.F., care sunt la zi cu Tezaurul.”
Ajutorul mutual al francmasonilor intre ei este o obligatie.

In aceasta privinta, Cons. Mas. prin art.2 spune:
„Masonii isi datoreaza sprijin mutual in toate imprejurarile vietii.”
Iata care sunt instructiunile care i se dau noului frate dupa initiere:
„Daca un frate iti cere un serviciu si poti sa-l faci nu sta pe ganduri; iar daca nu-i poti da de capat, recomanda-l sincer aceluia pe care il crezi in stare sa-i vina in ajutor… trebuie sa preferi pe un francmason oricarui alt om.”

Pentru a-i ajuta pe frati in orice situatie, Marea Loja Nationala a Romaniei, prin circulara, a cerut tuturor Lojilor din Romania sa faca o „lista completa” a Fr. Fr. cu functia sau profesia pe care o ocupa in viata profana, in modul cel mai detaliat posibil, pentru completarea unui registru care se afla la Secretariatul General si care va servi fratilor francmasoni ce vor avea nevoie prin ministere, Institutii de Stat sau particulare, magazine, etc.

Un exemplu eclatant in ceea ce priveste ajutorul mutual obligatoriu ni-l ofera fr. Isac Grassiany care, la 2 aprilie 1939, arestat fiind de organele sigurantei pentru activitate comunista, iscalitura pe care a dat-o atat pe interogator, cat si pe procesul-verbal incheiat cu acea ocazie, a insotit-o de cele trei puncte masonice (. ‘ .) pentru ca astfel sa-si asigure scaparea de rigorile legii profane. In cazul cand in Institutie, fie in politie, fie in Magistratura, ar exista un membru francmason, acesta este obligat la salvarea fratelui mason.

Ordinul masonic si-a batut diferite decoratii si podoabe matalice, insa pentru a imita si a se pune alaturi de suveranitatea Statului, prin decretul de la 1 iulie 1926 infiinteaza o decoratiune masonica numita „Virtutea Masonica” cu 3 clase.

De asemenea, acest Ordin si-a confectionat timbre cu urmatoarea destinatie:
„Unele dintre ele se aplica pe orice adresa si pe orice act.”
„Se aplica pe toate juramintele.”
Altele „se aplica pe orice adresa facuta catre Supremul Consiliu 23.”
Iar altele „se aplica pe orice cerere.”
„Se aplica pe Certificate, Diplome, Patente.”
„Se aplica pe Corespondenta externa.”

Fracmasonii si-au stabilit infractiunile lor proprii. Dam mai jos unele dintre infractiunile stabilite de Const. Mas.:

Art.515: „Se numeste infractiune masonica orice abatere sau incalcare a Traditiilor, Principiilor, Marilor Constitutiuni, Statutelor si Regulamentelor Generale ale Ordinului sau ale Regulamentelor particulare ale Atelierelor.”

Art.517: „Sunt infractiuni foarte grave:
Tradarea sau complicitatea la tradarea Ordinului si a Ritului in general.
Tradarea fata de Suprem. Cons. sau Şeful Suprem Suveranul Mare Comandor-Mare Maestru al Ritului.
Tradarea fata de Ateliere.
Sperjurul.
Rebeliunea contra autoritatii si persoanei Suveranului Mare-Comandor Mare Maestru al Ritului, sau contra Supremului Consiliu.
Divulgarea misterelor si secretelor masonice sub orice forma atat profanilor cat si masonilor de grade inferioare in ceea ce priveste misterele gradelor superioare.
Divulgarea numelor masonilor fata de profani.
Atacul impotriva Marilor Constitutiuni, Statutelor, Regulamentelor Generale ale ritului, tinzand a produce schisma si distrugerea Ordinului si Ritului precum si orice violare sau nerespectare a Traditiilor, Constitutiilor, Statutelor si Regulamentelor Ordinului.
Calomnia si defaimarea unui mason fie in lumea masonica, fie in lumea profana, precum si intrigile impotriva F.F. sau Atel.
Formarea de partide sau comploturi cu scopul de a produce disensiune si discordie intre Frati.”

Art.518. „Sunt infractiuni grave:
Divulgarea fata de profani a oricaror obiecte, reguli sau lucrari masonice, care nu sunt insa propiu-zis mistere sau secrete masonice.
Tiparirea si raspandirea oricaror lucrari masonice fara autorizatia Supremului Consiliu.
Nesupunerea sau nesubordonarea sub orice forma fata de autoritatea F.F.
de grade superioare.
Orice manifestare a semnelor sau cuvintelor de recunoastere in afara de Templele masonice.”

Art.520 punct C – aliniat I spune: „In sfarsit, promisiunea de fidelitate, supunere si ascultare fata de Supremul Consiliu din Romania pentru tot ce priveste chestiunile masonice internationale si nationale constituie, fara sa mai fie nevoie in aceasta privinta de vreo declaratie explicita, prima indatorire a tuturor francmasonilor de orice grad al ierarhiei Ritului.”
Francmasonii si-au infiintat instante de judecata proprii fixand prin constitutii „Competenta si Procedura” (art.535-556), „Instructiunea” (art.557-571), „Despre judecata” (572-591), avand si „Tribunal de apel” (art. 592-596), iar ca ultima instanta „Tribunal de casatie” (art. 597-601).
Tot constitutia prevede si „Procedura extraordinara” (art.602) precum si „Reabilitarea si reintegrarea” (art.605-608).
In ce priveste justitia masonica, Const. Mas. spune:

Art.380. „Nu poate exista in Romania decat un singur tribunal al Marilor Inchizitori Comandori, care functioneaza pe langa Supremul Consiliu, la Bucuresti.”

Art.382. „Tribunalele de gradul 31 au exclusiva Jurisdictie pentru a lua cunostinta si judeca toate incalcarile adus
e Legii Masonice, Statutelor, Constitutiilor, Regulamentelor Generale, Decretelor si deciziilor Supremului Consiliu, precum si actele de violare a angajamentelor si juramintelor masonice si de credinta fata de Supremul Consiliu sau tentativele de sciziune ori rebeliune.
Tribunalele de gradul 31 functioneaza in aceste cazuri ca Tribunale de prima instanta si cad in Jurisdictia lor toti Masonii de gradul 1 pana la gradul 30 inclusiv.”

Art.383. „Tribunalele de gradul 31 functioneaza ca instanta de apel impotriva sentintelor date de Atelierele Ritului, pana la gradul 30 inclusiv.”
Este necesar sa aratam si atitudinea pe care o au francmasonii fata de un membru al lor radiat din organizare.
In aceasta privinta ne lamureste un document gasit tot la fr. I.T.Ulic si anume:
„Masonul, exclus, radiat, este publicat in toate revistele masonice, de pe tot globul nostru.
Astfel, El este cunoscut de toata lumea ca un om degradat dispretuit de toti.
Masonul exclus, radiat, nu mai are nici amici, nu mai are Frati.
El este un sperjur si sperjurul trebuie sa moara.
Datoria noastra prin urmare este sa incetam orice relatie cu acesti criminali.
Sa ii ocolim oriunde ii vom intalni in calea noastra.
Sa ii dispretuim si sa ne ferim a le da sprijinul nostru in orice imprejurare a vietii.
Sa cautam a-i distruge prin toate mijloacele posibile si imposibile, din calea vietii noastre, aducandu-i la disperarea cea mai desavarsita.
Sa ii tintuim la dispretul tuturor, impreuna cu urmasii lor, pana la a 7-a generatie.
Fratii mei, cand in alte timpuri, nu prea indepartate, aceste fapte se pedepseau cu moartea, actualmente noi suntem prea toleranti.”
Intre anii 1870-1880, nu va voi preciza nici anul, nici numele, pentru trista memorie trebuie uitate: in gara la Pascani s-a gasit un individ asasinat iar in haina sa, printre altele, era si o Diploma a Marelui Orient de Franta, pentru o loja din Botosani. Va voi spune numai ca acest personaj fusese radiat ca sperjur.
„In timpurile de astazi noi nu ucidem, nu le trimitem nici franghie de matase fina, spre a se spanzura ei singuri. Ii lasam sa traiasca lovindu-i in acelasi timp direct si indirect in toate afacerile vietii lor, provocandu-le disperarea, mustrarea constiintei, dispretul si execrarea intregii omeniri.”
Pentru ca cele aratate mai sus sa le intelegem cu toata seriozitatea, aratam mai jos unele excluderi din Ordinul Masonic, pentru a da posibilitatea cunoscutilor celor exclusi sa le urmareasca viata lor cat si a membrilor familiilor lor, de la data excluderii, pentru a vedea daca au suferit sau nu nemultumiri in viata si anume de ce natura, dupa ce au atras asupra lor ura intregii francmasonerii.

La 9 ian. 1926. „Pentru trista memorie mentionam ca Supremul Tribunal 31, da sentinta prin care exclude definitiv din masonerie cu arderea numelui sau, intre coloane, pe Fr. Henry Moisescu ca fiind culpabil de ultragiu prin scris, adus Oficierilor Lojii si Organelor Superioare ale Masoneriei.”
Tot atunci a fost exclus cu arderea numelui intre coloane si fr. Dr. Gogu Constantinescu.
O alta sentinta data la 4 Octombrie 1929. „In urma cererii facuta de consiliul Federal al Marei Loji Nationale Romane, Supremul Consiliu 33 al M.M.M.I.I.I.C.C.C. 33 intrunit in Inalta Curte de Justitie Masonica:
„Examinand faptele savarsite de F F Fr. mai jos aratati si gravitatea lor exceptionala, avand in vedere marile Constitutiuni, Statutele, precum si Regulamentele Generale ale Ordinului, hotaraste:
– excluderea pentru totdeauna din Ordin si radierea din masoneria universala a urmatorilor: Fr. Colonel Alexandru Petrescu, 30, venerabil R.L. Steaua Polara, Fr. Ion Demetrescu, 18, I Supraveghetor, Fr. Samuel Ion, 9, tezaurar, Fr. Cristache Simionescu, 9, Fr. Radulescu Lamir, 3.”

Francmasoneria care a functionat si fiinteaza pe teritoriul statului Roman si compusa din membrii cetateni romani:

„Asa cum nu recunoaste pe Dumenzeul crestin avandu-l pe al lor propriu, cum nu recunoaste morala crestina avand-o pe a lor proprie, cum nu recunoaste morala familiei crestine decat pe a lor proprie, tot astfel nu recunoaste suveranitatea statului roman, creandu-si ‘Mari Reprezentati’ asemanatori Corpului Diplomatic, care fac legatura intre ‘Marile Puteri Masonice’; nu recunoaste puterea regala lucrand prin ‘Inalt Decret’ si batand ‘Ordine si decoratii’, ignora juramantul de credinta dat regelui si tarii, prin juramintele masonice depuse de catre aceia care au intrat in randul organizatiei nostre; nu recunoaste puterea de stat, orgaizandu-se prin Constitutii, Regulamente, Statute si lucrand prin Decrete, infiintand timbre proprii, stabilind infractiuni proprii si infiintand justitie proprie; si toate acestea, pentru ca nu recunoaste granite intre state ci numai granita ‘Obedientei masonice'”.

Asa fiind, este explicabil cum parchetul tribunalului Ilfov, prin decizia ce a dat-o, a ajuns la constatarea ca: „Francmasoneria este o Organizatie Internationala cu scopuri contrarii legilor de incadrare a natiunii in stat. Ocultismul cu care-si inconjoara activitatea este menit sa ascunda publicului conflictul dintre scopul international al organizatiei – marturisit prin elementul evreiesc covarsitor – si scopul rational de perfectionare si progres urmarit in mod firesc de orice natiune. Lupta masoneriei apare astfel ca o lupta de distrugere lenta, de minare staruitoare si de dezagregare nationala. Armele uzitate de francmasonerie in vederea realizarii scopurilor ei le constituie in primul rand forta banilor si puterea politica.”

O ultima explicatie necesara. Am vazut ca membrii Supremului Consiliu sunt sacri si inviolabili. Explicatia ne-o da tot Fr. I. T. Ulic si anume: „Va ajunge mai curand sau mai tarziu la treapta cea mai inalta a masoneriei unde va conduce, va dirija si va trage si profite. Caci, ca recompensa, toti membrii, potrivit devotamentului pe care-l manifesta ajung sa-si realizeze visele lor profane.”

Iata deci pentru ce misterul gradelor superioare este de nepatruns.
Pentru ca tinta vietii unui francmason este tot realizarea „viselor profane”.

Analiza influentei masoneriei pe unde a activat ne demonstreaza ca Statele masonizate au mers in mod misterios spre prapastie: Spania pana in 1936, Franta pana la primul razboi mondial, Iugoslavia, Belgia, Olanda, Grecia si actualmente Anglia.
Iar acolo unde hidra a fost starpita, s-a petrecut fenomenul invers;
Statele au mers din triumf in triumf spre binele lor si al cetatenilor lor.“

Și putem spune, acum, la aproape 100 de ani de la această analiză, că peste tot pe unde a intrat masoneria, adică aproape pe tot globul, națiunile au intrat în sclavie și nu în libertate, așa cum fals pretinde această organizație. Națiunile sunt șterse și egalate într-un malaxor imbecil, masoneria neavând niciun regret față de durerile pe care le provoacă celor pe care îi păcălește pentru a-și duce la începlinire scopurile hegemonice (na, că iar m-am murdărit pe degete…) mondiale.

De aceea, orice român care se consideră patriot și care dorește ca țara noastră să mai existe și după următorii ani, trebuie să intre în mișcarea naționalistă autentică.

Comentarii
  1. […] Un blog post grozav: https://razvratit.wordpress.com/2011/03/08/de-ce-lupta-nationalista-este-foarte-grea/ Tags: constiinta divina, inteligenta universala, universalitatea constiintei […]

  2. […] de ce lupta naționalistă este foarte grea « lumea răzvrătiţilor […]

  3. […] de ce lupta naționalistă este foarte grea « lumea răzvrătiţilor […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s