anul despărțirilor

Posted: 24 Martie 2011 by razvratit in evenimente, sărituri cu schiurile

S-a mai încheiat un sezon de sărituri cu schiurile. Cu ale sale bucurii și tristeți. Cu adrenalină. Cu speranțe și vise dărâmate. Însă a fost unul frumos. Chiar dacă Morgensten a cam dominat.

Însă este și anul în care ne despărțim de destui săritori (mă refer la concursuri): Andreas Kuettel, Michael Uhrmann, Janne Ahonen și Adam Malisz. Și de antrenorul finlandez al norvegienilor, Mika Kojonkoski.

Mi-a plăcut foarte mult salutul dintre acesta din urmă și echipa Norvegiei. Și coborârea pe care Kojonkoski a făcut-o la Planica.

La sfârșitul acesta de săptămână se organizează o mare serbare pentru Adam. Merită văzută, cu siguranță.

Mi-a plăcut și gestul lui Simon Ammann și al lui Tom Hilde (și parcă au mai fost câțiva din echipa norvegiană) de a-și pune mustăți false în semn de recunoștință pentru Adam.

Atitudinea lui este emoționantă. Simplitatea lui te face să îți dorești să îl cunoști mai în profunzime. Îmi aduc aminte că a declarat că se retrage pentru că nu mai poate să sară la fel de bine ca cei tineri, sau ceva asemănător, fapt ce arată că recunoaște că experiența pălește în fața mușchilor tineri în multe sporturi.

Am fost martorii stabilirii multor recorduri.

Am fost martorii apariției unor noi stele, precum Kamil Stoch și Vladimir Zografski. Kamil a câștigat deja trei etape. Zografski e încă junior. Are timp suficient pentru podiumuri. Nici fiul adjunctului lui Walter Hofer, Jurij Tepes, nu s-a descurcat rău. Iar Robert Kranjec a demonstrat că mai poate câștiga globul de cristal încă o dată.

Am fost martorii interminabilei inconstanțe a lui Hautameki. Și ai revenirii excelente a Schilirințozaurului… Da, e favoritul meu!😀

Am fost martorii încăpățânării extraordinare a lui Noriaki (Kashkai) Kasai care dorește să devină cel mai bătrân câștigător de etapă. Face 39 de ani anul acesta.

Un sezon frumos, presărat cu câteva accidentări, dr niciuna gravă. Primul sezon în care câștigătorul etapei de vară nu câștigă cupa de iarnă. Poate și în sezonul următor va fi la fel.

Comentarii
  1. dr.Lecter spune:

    deci, am avut niste emotii de nu-mi venea sa deschid postarea ta! cand am citit titlul…am crezut ca scrii de divorturile anului, si nu-mi venea sa creeeed !!!
    daaa, foarte spectaculoase ceremoniile de retragere, mai ales la sporturi albe, care mie imi plac de zac!

    • razvratit spune:

      :))))) Hai, măi, Lectă, chiar așa mă lauzi?…
      Da, frumoase ceremonii, iar mâine începe Marele Circ: Formula 1!!! Voi reveni măcar cu programul curselor😉

Lasă un răspuns

