sărmanii cerșetori

Posted: 12 Aprilie 2011 by razvratit in cerșetori, prostie cruntă...

Comentarii
  1. Florin spune:

    Iți mulțumesc pentru coment-ul lasat la mine pe blog,mai ales că mi-ai oferit ocazia de a descoperi un blog foarte tare.Mă bucur enorm că în România mai există oameni cu coloană vertebrală,oameni care încă mai gândesc.

    • razvratit spune:

      Florine, îți mulțumesc pentru aprecieri, dar așa cum am spus și la tine, coloana mea e mai puțin verticală decât a ta. Eu te felicit și te admir pentru asta. Sper doar să rămână (coloana ta vertebrală) la fel de dreaptă cum am văzut până acum. Pentru că Dacia are nevoie de oameni ca tine.

    • razvratit spune:

      a, și nu ai de ce să îmi mulțumești. eu spun ceea ce gândesc. iar dacă cineva este vrednic de laudă, nu mă feresc să arăt cu degetul (sau cuvintele)

Lasă un răspuns

